Напишете дума/думи за търсене

5 сутрешни навика, от които пълнеем

Не ядете във веригите за бързо хранене, спортувате редовно, правите всичко възможно да отслабнете, но все нещо ви спъва. Повечето хора не осъзнават, че вина за това може да имат сутрешните им ритуали.

Обличате се на тъмно

Вдигнете щорите и дръпнете пердетата веднага, след като сте се събудили. Вълните от сините лъчи на сутрешното слънце подобрява метаболизма и помага на тялото да се събуди. Дори 30 мин от дневната светлина е достатъчно да повлияе на индекса на телесна маса.

Не си оправяте леглото

Може да звучи странно, но това е истината. Американско проучване, посветено на проблеми с теглото, твърди, че хората, които оправят леглата си се радват на по-добър сън. А както става ясно по-горе, добрият сън е важен за регулирането на килограмите.

Забравяте да се претегляте

Ако всеки ден се качвате на кантара, това е добър метод за окуражаване за отслабване. Най-доброто време за претегляне е сутрин преди да сте пили и яли, тъй като по време на сън губите тегло. По този начин ще получите съвсем точна представа за вашите килограми.

Ядете прекалено малко на закуска

Всеки диетолог има различно мнение за наличието на закуска в дневния ни хранителен режим, но всички са единодушни, че трябва да я има. Най-доброто първо хранене за деня трябва да съдържа 600 ккал – смес от протеини, въглехидрати, дори и десерт.

Спите прекалено много

С недостатъчно сън тялото ни е склонно да произвежда повече кортизол – хормона, виновен за стреса. Благодарение на него се увеличава и нашият апетит. Но пък ако спите прекалено, също ще натрупате килца. Ако на нощ ви се събират повече от 10 часа сън, то това ще ви вдигне нивото на индекса на телесна маса. Нищо чудно, че докторите препоръчват сънят да е в рамките на 7-9 часа.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ



X