Напишете дума/думи за търсене

14 храни и напитки, от които пълнеем

Правим какви ли не еквилибристики с храната и въпреки това не успяваме да свалим и килограм. Често дори физическата активност не помага кой знае колко.

Истината е, че понякога отговорът се крие в някои съставки, които са контра на плана за отърваване от излишни коремни мазнини.

Кои са храните и подправките, които спъват влизането ни във форма?

Пуешка кайма

Много специалисти по хранене твърдят, че тя е по-добър вариант от червено месо, но имайте предвид, че тя е по-калорична от телешката кайма. Това се дължи на състава й от тъмно месо, бяло месо и кожата.

Плодово кисело мляко

Дори и да закусвате само 1 ч.ч. плодово кисело мляко, не си мислите, че това е нещо, което няма да спъне свалянето на килограмите.

Тази храна е с високо съдържание на калории и захар.

Маргарин

Дори и все още да се натъквате на твърдения, че маргаринът е по-здравословната алтернатива на маслото, това е доста спорно. Освен това той е с по-голямо количество на трансмазнини, които често се свързват с болести като карцином. По-добре изберете зехтин.

Натурален сок

Почти всеки има смартфон, а едни от най-удобните приложения са тези, които може да сканират етикетите на продуктите и да сигнализират за застрашаващи здравето и катерещи килограми продукти. Това важи и за натуралните сокове, които са пълни със захар и калории. Вместо тези напитки, яжте цели плодове. По този начин консумирате фибри, а и винаги може да пийвате вода, овкусена с резен лимон или друг плод.

Сушени плодове

Подобно на плодовия сок, сушеният плод е с високо съдържание на захар и може да се сравни с яденето на бонбони. Освен това някои сушени плодове са обогатени с подсладители или консерванти. Най-добре замразявайте плодове или сами си ги изсушавайте, отколкото да купувате техния еквивалент от магазините.

Обезмаслено мляко

То е по-лошо за дългосрочна загуба на тегло, отколкото пълномасленото мляко. Обезмасленото забавя процеса на слабеете и с него по-лесно може да натрупате тегло с течение на времето. Пълномасленото мляко е с по-високо съдържание на протеини, а калориите в него по-лесно се изгарят.

Бял ориз

Колкото и да обичате въглехидратите, имайте предвид, че белият ориз може да предложи само тях. В рафинираната си форма той не съдържа никакви фибри, качва килограми и с висок гликемичен индекс. Ще бъдете гладни отново за нула време. По-добре го заменете с кафяв ориз, киноа, ечемик или просо.

       
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X