Напишете дума/думи за търсене

загрейте

;
Рецепти, подходящи за кето диета

Рецепти, подходящи за кето диета

Яйца с пушена сьомга богато на витамин В12 лесно 4 порции 45 мин 375 ккал мазнини 28,3 г фибри 22,5 г холестерол 408 мг въглехидрати 6,9 г необходими продукти: 2 с.л.

Вкусни рецепти за нисковъглехидратни палачинки

Вкусни рецепти за нисковъглехидратни палачинки

Палачинки с карфиол 4 порции 5 г въглехидрати 500 г настърган карфиол 3 яйца 1/2 настъргана глава лук щипка сол 2 щипки черен пипер 110 г масло Разбийте яйцата и залейте карфиола.

Анасонът – господарят на маринатите и рибата (+рецепта)

Анасонът – господарят на маринатите и рибата (+рецепта)

Анасонът е една от най-старите подправки, появил се първо в Близкия Изток и източните средиземноморски острови. Използван е в Египет още преди 3500 години.

Безмесни рецепти

Безмесни рецепти

Пикантен печен карфиол без холестерол лесно 4 порции 25 мин за 1 порция: 129 ккал мазнини 12,7 г въглехидрати 4,5 г фибри 1,7 г протеини 1,5 г 1 карфиол на цветчета 1/4 ч.ч.

Кардамонът – подправката за здраве и потентност

Кардамонът – подправката за здраве и потентност

Най-вероятно си мислите, че кардамонът е претенциозна екзотика, но това изобщо не се доближава до истината. Ако обичате индийска кухня или дори само къри в побългарен вариант,

6 идеи за омлет

6 идеи за омлет

С гъби и козе сирене 15 мин/ 2 порции Загрейте на средна температура 1 - 2 с.л. зехтин. Задушете 150 г нарязани гъби за около 6 - 7 мин. Извадете и забършете дъното на тигана с хартиена салфетка.

X