Напишете дума/думи за търсене

7 задължителни елемента за управление на екип

Управлението на екип е задача, изискваща специална чувствителност, която идва от знания и опит, и е от съществено значение, за да може колективът да работи сплотено. Освен това жизненоважно е продуктът на общите усилия да бъде по-голям от индивидуалността на всеки член.

Как да управлявате екип по подходящ начин
Първо, управлението на ефективен работен екип зависи от участието на онези, които имат по-високо ниво на отговорност. Тази част може да се определи от променливи, различни от знания и опит, като харизма. От друга страна, вярно е, че един екип може да се окаже, че изпълнява проекти без добро управление на ресурсите. Несъмнено обаче би било много по-трудно.

Поради тази причина лидерът на екипа играе важна роля. Неговите познания за сектора, опитът му и подготовката му ще бъдат ключови при разработването на задачите и изпълнението на целите. От една страна, той трябва да изпълнява работата си по ефективен начин. За да направи това, трябва да знае как да приоритизира.

В допълнение към това той играе друга фундаментална роля – да накара целия екип да се ангажира напълно с проекта. Ако всеки член е мотивиран и е съгласен с целите, ще бъдат по-лесни за постигане. За да направите това, е важно да вземете предвид серия от задължителни елементи.

• Поддържайте ясна визия. Знанието как да се предаде визията и мисията на компанията подобрява или поддържа мотивацията. Това също помага като ръководство, така че никой да не изпуска от поглед кое е важно.
• Приемете ценности. По-лесно е да поддържате добра работна среда, когато има взаимно разбиране. За това е необходимо да се познават и приемат ценностите както на компанията, така и на хората, участващи в екипа.
• Поддържайте добра комуникация. В края на деня екипът трябва да предостави ценна информация за това от какъв тип управление се нуждае.
• Бъдете наясно със силните страни на отбора. Изучаването на силните страни на всеки член на групата е жизненоважно. Знанието за това е необходимо на мениджъра, за да постави всеки човек там, където може да е от най-голяма полза за групата.
• Разпознайте се. Както индивидуалните, така и колективните усилия и успехите на групата трябва да бъдат оценени и признати. По този начин работата в крайна сметка се оказва нещо повече от паричен стимул.
• Направете внимателен подбор. Правилният подбор на персонал е жизненоважен. Не забравяйте, че всеки един човек в екипа добавя стойност и допринася за постигането на целите.
• Имайте предвид личностното развитие. За да се оптимизира ефективността, от съществено значение е да се насърчава личното развитие на всеки член.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X