Напишете дума/думи за търсене

Mars, Inc. подкрепя жените с нови инициативи

Дами представители на екипа на Mars, Inc.

По случай Международния ден на жената през 2023 г. марката M&M's - част от Mars, Inc., обяви най-новата си инициатива #FlipTheStatusQuo, която подпомага жени иноватори, които променят статуквото. Марката ще удвои броя на предоставяните от нея средства в размер на 10 000 щатски долара на вдъхновяващи жени от 10 на 20, като същевременно ще увеличи възможностите на жените иноватори да оказват позитивно влияние върху света. Победителките ще бъдат определени в партньорство с Консултативния съвет M&M'S FUNd и ще бъдат представени в дигиталните и социалните мрежи на M&M'S днес на Международния ден на жената.

В духа на тази иницитива Mars иска да отличи и своите сътрудници, които преодоляват трудностите на работното място и изграждат един по-приобщаващ свят, в който жените могат да разгърнат пълния си потенциал. Управителният комитет на компанията „Full Potential“ (бел. ред. – в превод от английски – „Пълен потенциал“) ще предложи уникална възможност за обучение и развитие на стойност до 10 хиляди щатски долара на 10 жени, които са сътрудници в компанията.

В духа на женския месец, Mars ни напомня колко е важно да покажем признателността си към колегите, които всеки ден надхвърлят възможностите си и се борят за един по-приемствен свят. Инициативата цели да подпомогне дамите в бъдещото им развитие в професионален и личен план чрез обучения, личен коучинг и др.

Ваня Вагич, мениджър „Корпоративни въпроси“ за региона UBBAI в Mars
Ваня Вагич, мениджър „Корпоративни въпроси“ за региона UBBAI в Mars

„В Mars, Inc. непрекъснато се полагат усилия с цел мотивиране на жените. Равенството между половете стимулира способността на дамите да се развиват и процъфтяват в работна среда, давайки им възможност да разгърнат пълния си потенциал“, каза Ваня Вагич, мениджър „Корпоративни въпроси“ за региона UBBAI в Mars. „Жените винаги са играли важна роля в историята на Mars, Inc. Техният успех е от решаващо значение за бъдещето на компанията. С инициативата #HereToBeHeard, а сега и с #FlipTheStatusQuo, Mars цели да изрази подкрепата си към всички жени лидери и да подкрепи усилията за постигане на равенство между половете в световен мащаб.“

Всички тези инициативи са част от множеството активности, които Mars, Incorporated организира с цел създаване на по-голяма разпознаваемост и признателност към усилията на жените в световен план. Глобалната кампания  #HereToBeHeard (бел. ред. – в превод от английски – „Тук си, за да бъдеш чута“) е друг пример за инициатива на компанията, целяща да насърчи равенството между половете. Тя дава възможност на жените да „бъдат чути“ без значение от тяхната раса, възраст, сексуална ориентация, религия и здравословно състояние. Така Mars цели да допринесе за една по-приобщаваща и толерантна бизнес среда и като цяло да създаде свят, където дамите процъфтяват.

Според статистически данни жените представляват 51% от световното население и допринасят с 28 трилиона долара за глобалния БВП, но въпреки това много често гласовете им остават нечути. Oще преди кризата с COVID-19, ООН изчисли, че ще отнеме повече от век, за да се преодолеят различията по отношение на възможностите за различните полове. Пандемията върна с 25 години назад постигнатото в посока полово равенство. За сравнение, в региона на Mars UBBAI, състоящ се от 15 пазара, включително България, съотношението между половете е 43% жени спрямо 57% мъже. През 2022 г. Mars, Inc. постигна най-голям напредък за балансирани по пол екипи.

Корпоративна инициатива #HereToBeHeard
Корпоративна инициатива #HereToBeHeard

Феновете могат да научат повече за кампаниите и целта на марката M&M'S да създаде свят, в който всеки се чувства приет, на уебсайта на марката. 

#HereToBeHeard е глобална кампания на Mars, Incorporated, която цели да предизвика промяна по отношение на половото неравенство, подкрепяйки петата цел от Целите за устойчиво развитие на OOН. Инициативата е част от платформата на Mars – Full Potential, която засилва ролята на жените и преодолява различията по отношение на възможностите за различните полове в рамките на самата компания, в общностите, от които се доставят суровините, и в рекламите на Mars. За повече информация за Full Potential и #HereToBeHeard посетете beheard.mars.com и mars.com.

През повече от стогодишна си история, Марс, като глобален семеен бизнес, се ръководи от убеждението, че светът, който искаме утре, започва с начина, по който правим бизнес днес. Днес Марс е компания, която се трансформира и развива, потвърждавайки своя постоянен ангажимент да оказва положително въздействие върху света. Разнообразната и пъстра гама от сладкарски изделия, храни и продукти и услуги за грижа за домашните любимци сочат в една и съща посока - към успешно бъдеще. С продажби за повече от 40 млрд. долара компанията е глобално предприятие, което произвежда някои от най-обичаните марки в света: M&M's®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN'S® и COCOAVIA®. Марс е със седалище в Маклийн, Вирджиния, САЩ, и оперира в повече от 80 държави. Петте принципа на Mars - качество, отговорност, взаимност, ефективност и свобода - вдъхновяват повече от 125 000 сътрудници да действат всеки ден, за да създадат утрешния свят, в който планетата, хората и домашните любимци могат да процъфтяват. 

  • Ключови думи:
X