Напишете дума/думи за търсене

Модата в играчките

Отстъпките на „Хиполенд“ тази Коледа стигат до 66%

Десет тенденции в търсенето и предлагането на игри и играчки тази Коледа наблюдават от най-голямата верига за детски стоки у нас, „Хиполенд“.

Героите от екрана

Филмите по телевизията и YouTube каналите все повече диктуват модата, а играчките по тези сериали се радват на голям интерес. „Поради затварянето на училищата, децата си стоят вкъщи, гледат повече филмчета, играят повече видеоигри“, поясняват от „Хиполенд“. Най-желан подарък от момченца са героите от Bakugan, „Бен 10“, Power Players, „Костенурките Нинджа“ и „Колите“, а от момиченца – тези от „Замръзналото кралство“ , както и плачещите бебета с истински сълзи Cry BABIES.

Играчките като инфлуенсъри

Все повече игри и играчки имат собствени социални медии – Facebook и Instagram, видео канали със сериали, уебстраници, чрез които достигат до малките. Cry Babies и техните приятели VIP Pets (кученца с пъстроцветни коси) имат и YouTube канал на български, Kitoons България.

„Cry Babies е най-успешната ни момичешка серия“, споделят от „Хиполенд“. „Тази Коледа предлагаме не само нови кукли, например, които плачат с LED светлинни сълзи, сами пият вода или се разболяват и имат нужда грижа, но и аксесоари на Cry Babies – столче за хранене, количка за кукли, кошарка“.

Все повече технологии

Голямо търсене се наблюдава и при високотехнологичните играчки. Колите Air Hogs Zero Gravity се движат по пода, нагоре по стените и наопаки по тавана. Колата H2O Steam Racer с 4х4 окачване прави маневри, свети, издава звуци и дори пуска пушек. Когато се свърже с приложение, роботът Boxer пуска и диджей сетове. Чрез технологиите играчките стават все по-интерактивни и подпомагат развиването на разностранни умения при децата.

Къде е скрито съкровището?

Все по-често разопаковането на играчката е част от самата игра. В Treasure X детето използва карта и уреди за копаене, за да намери скритото в комплекта съкровище и фигурка. В игрите на National Geographic то трябва да открие три зъбчета на праисторическа акула, докато дълбае с длето плочка от глина и почиства праха от находките си с четчица.

Оръжие за момченце, кукла за момиченце

Най-търсени при момченцата остават оръжията, като тук тенденцията е „повече възможности“. Най-новите оръжия от серия Nerf ULTRA са с автоматична стрелба с обсег чак до 36 метра!

Един от най-традиционните коледни подаръци за момиченца е куклата. Търсят се както модерните, с интерактивни функции кукли (които говорят, пеят, разказват приказки на български език, плачат и т.н.), така и традиционните, като Barbie, с целия микс от свързани с тях аксесоари: кемпер, къща с мебели, фургон за приготвяне и сервиране на храна (с 30 уреда, блендер дори!). Макар неотдавна Barbie да навърши 60 години, тя продължава да е модна икона. Има не само Barbie „Принцеса на бала с вълшебна пръчица“ в ръка. Но и Barbie астронавт, астрофизик, плувец, учителка по рисуване, фен на йогата, героиня от „Междузвездни войни“ (Star Wars куклата за колекционери). Има и колекция, посветена на вдъхновяващите жени в историята, като Ела Фицджералд и Флорънс Найтингейл.

Разкрасителните играчки

„През последните няколко години забелязваме засилващ се интерес на малките момиченца към разкрасителни играчки“, обясняват от „Хиполенд“. „Гримове, маникюр, комплекти за коса, бижута и всякакви модни аксесоари.“ Някои са от типа „направи си сам“, насърчават сръчността и творческите способности. Със сериите Crazy Chic момиченцето украсява часовник, със салона за красота си прави цветни къдрици и стилизира прическата си. В комплекта HOLLYWOOD HAIR има екстеншъни за коса, които си правиш и украсяваш сама. Една от последните новости е Go Glam студиото за маникюр с цветен дизайн, който се прави със специални касетки. Със „станцията“ за бижута на Gemex детето може буквално да си изработи бижута по свой собствен дизайн. С комплектите JelliRez също сама си създадаваш и украсяваш уникални аксесоари.

Малката стопанка на голямата къща

По Коледа много се търсят и играчките от типа „Чистя, готвя, пера“. Новите предложения от „Хиполенд“ включват: пекарна с касов апарат и пос терминал; кухня с барбекю; количка за пазаруване; количка за сервиране; Little Dustman комплект с моп, лопатка, метла, четка, гъба и „препарати“; пералня с ютия и маса за гладене; шевна машина и др. Технологиите не подминават и този тип играчки: Smoby кухнята Magic Bubble издава реалистичен звук на вода, която прави балончета, сякаш „кипва“, а магазинът за кафе – на четец на кредитни карти.

Lego за феновете от всяка възраст

Lego остава неоспоримият лидер при конструкторите. „Който се е „зарибил“ с марката като дете, остава неин фен и като голям“, обясняват от „Хиполенд“ и посочват един от последните фаворити: LEGO Technics Ламборгини Сиан, с над 3600 части за сглобяване на култовата марка спортен автомобил.

Настолните игри

Сред настолните игри една от новостите е електронното супер банкиране на „Монополи“. Играта има безкешово устройство и банкова карта. „Тихо, не будете татко“ и „Crazy Sofa - Лудият диван“ са други два примера за нова интересна семейна игра, а „Вярно или Невярно“ и „От умен, по-умен“ – за образователна.

Интерактивният плюш

По Коледа по традиция се търсят много интерактивни плюшени играчки. Те насърчават ролевата игра. Ако погалите плюшеното мече Cozy Dozy по главичката или го погъделичкате по коремчето, то ще издаде 25 весели звуци. Като му дадете биберон, ще се унесе в сладък сън. Scuff-a-Luvs е първоначално само една смачкана плюшена топка, която детето трябва да изкъпе, подсуши и фризира, за да стане кученце или котенце. Играчката „идва“ с две или три малки бебенца, като броят им е изненада.

Коледни намаления и за най-малките

За родителите с бебета „Хиполенд“ предлага със сериозна отстъпка от 20% всички столчета за кола. Коледни намаления има също при отделни модели бебешки колички, легла и др.

Отстъпки до над 60 процента

„Хиполенд“ предлага най-доброто и най-новото на пазара на играчките. В Коледния ни каталог за 2020 г. има специални предложения за всеки вкус и за всеки джоб. Предлагаме много промоции, а отстъпките на определени продукти стигат до 66%“, заключават от веригата за детски и бебешки артикули.

X