Напишете дума/думи за търсене

Пътуване по време на коронавирус - какво трябва да знаем

Времената са трудни за пътуващите. Много от хората преосмислят, пренареждат или анулират напълно плановете си за пътуване.

Знаем колко е трудно, защото в „МИЛА” всички сме пътешественици. Ние наблюдаваме актуализациите всеки ден, за които информират авиокомпаниите, платформите за настаняване и туристическите агенции.

Информацията за пандемията се променя всеки ден, което може да ви затрудни да сте в крак с фактите и новините, свързани с коронавируса.
Горещо препоръчваме да следвате съветите на местните власти и правителство, както и указанията на Световната здравна организация – най-надеждният и достоверен източник за глобални новини и информация за здравето изобщо.

Съвети за пътуване

Освен информация за самата болест, СЗО предлага практически насоки за хората, които пътуват и живеят в чужбина след избухването на COVID-19.
Моля, не забравяйте също да проверите всички официални органи, свързани с вашите планове за пътуване, за допълнителни актуализации.

Последна информация от авиокомпаниите
Ако искате да научите конкретна информация за маршрутите на дадена авиокомпания, както и за съответните правила за анулиране, презаверка или възстановяване на суми, може да намерите всички най-нови новини и актуализации на пътуванията на техните уебсайтове или да се консултирате с Международната асоциация за въздушни пътувания.

Ryanair
Easyjet
Jet2
Wizz Air
Emirates
Norwegian 
TUI
KLM
• Virgin Atlantic
• Vueling Airlines
British Airways

Въпреки че това е бързо развиваща се ситуация, ето четири необходими неща, които трябва да знаете при пътуване.

Как мога да бъда в безопасност при пътуване?
Има много практически стъпки, които може да предприемете. Редовно мийте ръцете си (със сапун и вода или гел за ръце на спиртна основа), избягвайте да докосвате очите, носа и устата и стойте поне на метър от някой, който кашля или киха.

Искам да прекратя плановете си за пътуване. Как да направя това и мога ли да получа възстановяване на платените суми?

Свържете се с авиокомпанията, хотела или туристическата агенция, чрез която сте резервирали. Не сте сигурни коя фирма сте използвали? Ще видите името й в извлечението на вашата банкова сметка или кредитна карта, както и имейла, който сте получили от тях, за да потвърждаване на резервацията.

Полетът ми е отменен. Как да получа обратно сумата, платена за билет?
Обадете се първо на авиокомпанията или туристическата агенция. Ако сте резервирали с кредитна карта или имате застраховка за пътуване, свържете се и със съответните компании.

Ще покрие ли застраховката за пътуване анулирането на полета?
Всичко зависи от застрахователната ви полица. Обадете се на застрахователния си агент, за да научите повече информация.

Въпреки желанието ви за пътешествия и приключения ”МИЛА” ви призова да си останете вкъщи.
След като всички заедно излезем здрави от пандемията, ще имаме хиляди нови и цветни възможности за пътувания из цялата ни красива планета.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X