Напишете дума/думи за търсене

"Ти и Lidl за по-добър живот“ събра 252 741 лева

На емоционално заредено събитие в София "Лидл България" обяви сумата, която тяхната кампания „Tи и Lidl за по-добър живот“ е събрала за няколко месеца. Красивото на инициативата е, че с всяка наша покупка всеки един от нас - клиент на веригата, е допринесъл за натрупването на цели 252 741 лв. - средства, които ще бъдат разпределени на 31 социално значими и изключително вдъхновяващи проекта из цяла България. 

Инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“ е събрала 425 предложения от 142 населени места в цялата страна, които са оценени на три етапа. В първия етап проектите са преминали през проверка на тяхната техническа обезпеченост и наличност на цялата изисквана документация. До втори етап са били допуснати всички проекти, отговарящи на административните критерии, и те са били оценявани от експертно жури - утвърдени лидери на обществено мнение с подчертана експертиза в оценяването на социални проекти. В третия етап избраните проекти са били представени пред служителите на Лидл България, които са оценили проектите в регионите, в които живеят, показвайки истински ангажимент към благосъстоянието на своя град и своята общност.

Финалната селекция включва предложения от 18 населени места в страната, сред които по-малки градове и села като с. Ясен, област Шумен, гр. Генерал Тошево, област Добрич, с. Бяга, област Пазарджик и др. 16 са одобрените проекти в областта на образованието, 8 са с фокус здравословен начин на живот, 5 ще се грижат за опазване на околната среда, а 2 са насочени към съхранение на историческото и културно наследство.

„Ти и Lidl за по-добър живот“ е най-голямата и значима инициатива за компанията, която само за няколко месеца успя да обедини идеите и енергията на много съмишленици за изграждане на едно по-добро утре. Тя е естествено продължение на ангажимента, който ние, "Лидл България", поехме – с всичко, което правим да помагаме на хората да водят по-пълноценен начин на живот, чрез развитие на местната общност и среда. И нашите усилия не приключват днес с избора на печелившите проекти. Сега ни предстои още по-усилена работа, за да видим тези проекти реализирани и да докажем на клиентите, че сумата, която сме отделяли от всеки техен касов бон, е инвестирана в нещо стойностно и значимо“, коментира Милена Драгийска, Главен изпълнителен директор на "Лидл България".

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X