Напишете дума/думи за търсене

Рибен и телешки колаген за красива кожа и здрави кости на фермерските пазари на Lidl

Източник: Личен архив.

"Рибният колаген на “Пас Демо 2000” е разкрасителен и е предназначенпредимно за дами", казва Стоян Дурков, дългогодишен участник в инициативата на веригата

Стоян Дурков е производител на биосертифициран шафран и вече е добре познат на клиентите на Lidl и фермерските пазари, които веригата организира от няколко години. Често търсят Стоян за неговите натурални сапуни с шафран, магарешко мляко и масло от бял трън, но на третото издание на пазарите, което беше на паркинга на Lidl в кв. Княжево, той изненада с нови продукти на щанда си - рибен и телешки колаген.

Рибният колаген на “Пас Демо 2000”, които представлявам, е разкрасителен и предназначен предимно за дами”, обяснява Стоян. „Прави кожата, косата и ноктите по-здрави. Наистина страхотен продукт. Не съдържа захар и консерванти. Основната суровина е от Италия и е от сьомга и треска. У нас се добавят другите полезни съставки - витамин C, ацерола, екстракт от коприва, витамин D и калий, натурален подсладител стевия и ванилия за по-приятен вкус. Един пакет стига за три седмици, като дозата е по 8 г на ден”, обяснява той.

Телешкият колаген пък се произвежда специално за моята фирма и е може би най-добрият продукт на нашия щанд, който сме нарекли “маса на здравето”.
Колагенът е предимно за кости, стави 
и сухожилия. Основната суровина при него е от Германия, а у нас се добавят другите полезни съставки - ацерола, която е естествен източник на витамин С и се слага за по-бързо усвояване от организма, екстракт от зелен чай и стевия за подсладител. Обратната връзка от клиенти е, че е много ефективен”.

По думите на Стоян Дурков телешкият колаген дава най-бързи резултати - още с първите няколко дни на приема. Както и рибният, телешкият също е на прах и се добавя към мляко, вода или смути. "Зависи от индивидуалните предпочитания", казва търговецът. 

Благодарни сме, че ни канят на пазарите на Lidl. Всичко е много професионално. Организаторите опъват шатри, подреждат маси, стараят се информацията да стига до по-широка публика, за да дойдат и да ни видят повече хора. И едно, че се получават хубави събития, но и след като са ти качествени продуктите, после има и търсене”, отбелязва още Стоян Дурков.

Четвъртият фермерски пазар на Lidl за годината е от 24 до 26 май на паркинга на магазина в квартал "Люлин", 9.

Източник на визията: Личен архив

  • Ключови думи:
X