Напишете дума/думи за търсене

#SKINISMORETHANSKIN... за да решим проблемите с кожата

Над 1/4 от човечеството страда от някакъв кожен проблем. Навсякъде по света кожните проблеми зачестяват, като множество изследвания показват, че и все повече се отразяват на начина ни на живот: на самочувствието ни, на общуването ни с другите, на това как се чувстваме като цяло.

Ето защо за La Roche-Posay е време всички ние да реагираме на този факт. Време е да започнем да говорим все повече на тази тема, да не подценяваме тази страна на здравето ни, както и да се доверяваме повече на дерматологията, която наистина може да промени начина ни на живот към по-добро. La Roche-Posay стартира кампания, с която да повиши информираността за здравето на кожата и най-вече за това как кожните проблеми се отразяват сериозно на качеството ни на живот. В този смисъл #skinismorethanskin не е просто поредната кампания, а послание, че дерматологията има решение.

Със #skinismorethanskin марката La Roche-Posay не само се обръща към хората с дерматологичен проблем, но и ги превръща в център на самата кампания, като акцентира на всички последици от живота с кожен проблем, за да даде решението в лицето на дерматологията. Защото дерматолозите са тези, които знаят наистина какво означава правилна грижа за кожата, колко важно е кожата да е здрава и кои са козметичните продукти, които смело може да наречем life-changers.

Включвайки в кампанията хора с реални кожни проблеми, La Roche-Posay цели да покаже как реално изглежда истинската кожа на над 2 милиарда души по света и как те се чувстват, когато не са с грим, когато не са под светлината на прожекторите или на показ в социалните мрежи. #skinismorethanskin е за всичко отвъд физическите проявления на кожния проблем – за безсънните нощи, за етикета, който обществото поставя на тези хора, за автоизолацията и за всички други негативни психологически последици. #skinismorethanskin е и за решението на тези проблеми, а именно правилната грижа за кожата по препоръка на дерматолог, която значително може да подобри ежедневието на милиони хора по света.

Кампанията насърчава и откритото говорене по тези въпроси и споделянето на личния опит със справянето с даден кожен проблем. Защото, споделяйки в социалните мрежи например личните си истории, хората помагат на други като тях също да намерят решение и да не се отчайват. #skinismorethanskin се бори със социалната изолация и мнението, че кожните проблеми нямат решение. Затова марката La Roche-Posay отправя и призив към всички да споделят хаштага #skinismorethanskin, показвайки на страдащите от някакъв кожен проблем, че не са сами и че не начинът, по който изглежда кожата им, ги определя като хора. Инфлуенсъри от целия свят подкрепят кампанията, споделяйки своя опит и започвайки дискусия с последователите си на тази тема. Като, разбира се, най-важното послание, което отправят, е, че консултацията с дерматолог винаги е най-доброто и работещо решение.

В България, едни от основните посланици на кампанията станаха Антоанет Пепе и Мона Гочева - те се включиха в уникално по рода си LIVE дерма събитие, направиха IG LIVE и подкрепиха кампанията със серия от постове, споделяйки на първо място как те самите са се чувствали, когато те или член на семейството им е имал кожен проблем.

"Моята голяма дъщеря има атопичен дерматит и със сигурност мога да кажа, че това детето ти да има такъв проблем е по-страшно, отколкото ти самият да страдаш от него. При дъщеря ми този проблем се появи, когато тя беше на две години и половина и наистина много я сърбеше. Тогава дерматолог ни изписа продукти от серията Lipikar и смея да твърдя, че ефектът беше магически. Продължавам да използвам за нея и измивното олио, и балсама Lipikar, а покрай нея в момента и за трите ми деца използваме Lipikar", каза Антоанет Пепе, майка на три деца и по-известна в социалните медии като @antoinettepepe.

"Докато бях бременна имах доста агресивно хормонално акне. Направих грешката да отида на козметик, а не на дерматолог, което, разбира се, влоши нещата. Чак тогава се обърнах към дерматолог и след като използвах няколко серии на La Roche-Posay, кожата ми се възстанови за почти два месеца. И до днес използвам Toleriane и съм безкрайно доволна. Преди няколко години открих и важността на слънцезащитната козметика и мисля, че това е едно от най-значимите неща за кожата, особено за децата – не излизам със сина ми навън, без да сме взели Anthelios 50+", сподели Мона Гочева, майка на едно дете и по-известна в социалните медии като @monagocheff.

Отразява ли се кожният проблем на ежедневието ти и променя ли начина, по който се чувстваш? Как дерматологията може да помогне и да даде правилното решение? Как дерматологичен съвет може да подобри живота ти? Сподели своята история или тази на твой близък, като използваш хаштага #skinismorethanskin, стани част от кампанията на La Roche-Posay и помогни на много хора да намерят правилното решение.

Повече информация за марката La Roche-Posay може да намерите тук: https://www.laroche-posay.bg/ както и ако последвате La Roche-Posay в социалните мрежи: Instagram и Facebook.

X