Напишете дума/думи за търсене

Това са най-желаните български модни брандове

Savex4Fashion e уникален по рода си конкурс между модни брандове. Създаден и подкрепян изцяло от Savex, неговата основна мисия е да подаде ръка на български модни дизайнери и брандове да се заявяват като конкурентноспособни на световните марки  и да ги доближи до българската публика, която все по-често ще търси мода родно производство. На специално създаден сайт: http://savex4fashion.bg/, може да прочетете повече за всички марки, които участваха в конкурса тази година. От Savex са се спрели на едни от най-качествените производители и създатели на мода у нас, които биха могли да задоволят вкуса на всекиго.

Второто издание на Savex4Fashion приключи и на 29.11 бяха обявени големите победители.

Първото място е за PARAMIDONNA. Това е наистина ценно първо място, защото е отредено изцяло от публиката. PARAMIDONNA е моден бранд, създаден от Доника Анчева през 2015-а, с идеята да предлага на дамите най-доброто в света на банските и плажното облекло, без компромиси в дизайна и качеството. Името на бранда идва от италиански и испански език и означава “за моята жена” (para mi donna). Използвайки луксозни материи и залагайки на доказани световни лидери при избора на материали и аксесоари, фокусът на продуктовите линии на PARAMIDONNA е насочен към създаване на модели, които извайват, скулптурират и носят комфорт на женското тяло.

Второ място публиката отреди на NIXA – брандът на Даниела Рупецова, който поставя основен акцент в своите колекции на женствеността. Всички платове и модели са тествани и избирани внимателно, така че да осигурят максимално качество и комфорт на своите притежатели.

Трето място в конкурса Savex4Fashion печели DENINA MARTIN. Зад този бранд стои едно елегантно момиче, което през 2014 г. започва моден блог и бързо печели стотици хиляди последователи. През 2019 г. Денина заедно с половинката си – фотографа Рон, създава собствен моден проект – Denina Martin Collection.

Конкурсът беше проведен изцяло онлайн, като стартира на 18.10. 2021 г. и премина през три етапа на гласуване. При първият етап от всички български модни брандове, които участваха в надпреварата, бяха избрани 10, които продължиха напред. При втория етап бяха избрани 5-те най-харесвани български бранда.

Наградата за големия победител е участие в телевизионно интервю, където да разкажат повече за себе си и модните си виждания.

X