Напишете дума/думи за търсене

Пещерска жени 3 български семейства във второто издание на "Просто кажи да!"

Кампанията подкрепя българските обичаи и ценности и продължава до 31 юли

Това лято за втори път стартира кампанията „Просто кажи Да!”, благодарение на която три двойки ще изпълнят мечтата си да сключат брак с голям празник. Избраните двойки ще получат награда от по 5000 лв. за организирането на специалното събитие, фотограф, оператор и пълни чаши за наздравиците на гостите. Конкурсът продължава до 31 юли на специално разработената уебстраница www.justsayyes.bg.

„Вярваме в българското семейството и именно желанието да запазим семейните ценности ни мотивира да организираме второ издание на „Просто кажи Да!“. Миналата година кампанията се радваше на огромен интерес и това ни кара да мислим, че много от двойките държат да запазят ритуала на българската сватба, но срещат финансови затруднения да го направят. Искаме да подкрепим тези млади хора и се надяваме все по-малко пречки да застават на пътя на любовта и мечтаната сватба”, коментират от компанията производител.

Ако искате да сключите брак в рамките на 2017 година, можете да вземете участие в играта, като се регистрирате на сайта на кампанията. Там желаещите качват описание на своята мечтана сватба и обща снимка. Заснетото и качено видео носи допълнителни точки.

Колкото по-оригинално е съдържанието, толкова по-голям е шансът да се появите сред финалистите за голямата награда. Те ще бъдат определени от специално жури, в което участва актрисата Саня Борисова-Илиева, и ще бъдат официално обявени на 7 август.

На сайта могат да се регистрират и “сватбари“ - хора, които нямат планове да се женят, но искат да следят кампанията, да подкрепят някоя от кандидатстващите двойки и да участват за седмичните награди. На лотариен принцип всяка седмица десет от сватбарите ще получават бутилка „Пещерска”, като до края на играта ще бъдат раздадени общо 60 такива награди.

Близо 30 000 души и 600 истории участваха в кампанията миналата година. Във Facebook цифрите от кампанията са още по-мащабни – 800 000 уникални потребители, 130 000 интеракции и 13 000 нови харесвания на страницата. Финансова подкрепа през 2016 г. спечелиха семействата Екзарови, Секулови и Георгиеви.

„Пещерска отлежала” ракия реши за втора поредна година да подкрепи сватбите на три двойки и така да насърчи запазването на традициите и фундаменталните семейни ценности. Ракията остава сред най-предпочитаните алкохолни питиета за българина и задължително присъства на всеки негов празник, особено на сватбата.

X