Напишете дума/думи за търсене

10 начина да спрем да задържаме вода

Ако забелязвате дълбоко отпечатъци по краката, когато си събуете вечер чорапите, рязко сте започнали да напълнявате, а бедрата ви са превзети от целулит, а очите от торбички, то може да става дума за задържане на течности в тялото.

Ако това не отшуми скоро, не е лошо да се консултирате с доктор, тъй като може да става дума за проблеми с бъбреците, кръвообращението или да имате метаболитно заболяване.

Какво да правим, за да изведем ненужната вода от тялото?

Яжте повече цитруси

Благодарение на тези плодове може да намалим подуването. Разбира се, не трябва да се прекалява с цитрусите, за да не се развие алергия. Изяжте последния плод поне 4 часа преди лягане.

Опитайте с контрастни душове

Друго решение са контрастните душове. Масажирате тялото си със струята отдолу нагоре. Избягвайте прекалено гореща и ледена вода. Хладката и студената вода са идеални варианти за кръвоносните съдове и за дренажа на лимфите.

Включете протеини в диетата си

Важна роля против задържането на вода играе и здравословната диета. Задължително консумирайте животински протеини – месо, яйца, мляко, сирене и риба.

Пийте повече вода

Звучи противоречиво, но повечето количество вода помага за отводняването на организма. Когато на тялото не му достига от тази течност, то взима превантивни мерки, опитвайки се да предотврати загубата й, като започва да я задържа в себе си.

Заменете солта с билки и чесън

Прекалената консумация на сол е една от най-големите причини за задържането на вода. Заменете тази подправка с чесън или консумирайте повече селъри – това е зеленчукът с най-много сол в себе си.

       
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X