Новата пролетно-лятна колекция на JYSK е изцяло подчинена на основните съвременни тенденции в скандинавския дизайн. Това разкриха представителите на международната верига по време на градинско събитие, неслучайно наречено „Скандинавски летни нощи“.
Новите серии мебели и декорация за градина и двор се открояват със семпъл дизайн, преобладаващ нюанс на сивия цвят и са с подчертано градски характер. Създадени са, за да създадат перфектната атмосфера за една приятна лятна вечер, изкарана в компанията на любими хора. Разнообразието варира от чадъри за слънце с вградени LED соларни светлини, през минималистични решения, до комбинация между акациево дърво и найлонови въжета.
„Не е случаен фактът, че датчаните са най-щастливите хора на света. Тайната се крие в думичката hygge (“хюге“), която е в основата и на нашето вдъхновение. Ние в JYSK имаме една простичка мисия – да създадем онези комфорт и приятна атмосфера, която да позволи на нашите клиенти да бъдат в истинска хармония със себе си. Независимо дали са решили да прекарат летните си дни и вечери с близките си, четейки книга на въздух, или просто люлеейки се на хамак в двора или на терасата си. Защото hygge е именно това – да правиш всичко възможно, за да постигнеш едно по-добро и хармонично съществуване. Комбинацията с изчистен дизайн и внимание към детайла, семпла цветова гама и подчертано градски характер, е това, което прави почерка на JYSK все по-предпочитан избор за домовете ни“, сподели Ираида Паюк, Sales and Marketing Manager за Румъния и България.
Комплектите за почивка на JYSK са базирани на модулна система, която позволява комбинация и аранжимент спрямо индивидуалния вкус и въображение на всеки клиент. Разбира се, в колекцията място намират и класически сетове с двойна или тройна софа, столове и малки пейки, които отново позволяват разнообразие в подредбата.
Друг основен фокус в новите предложения на JYSK са всички онези дребни детайли, които допълнително превръщат усещането за уют и топлина неизменна част от лятото. Тук акцентът е върху различни решения за декорация и отглеждане на летни растения, възглавнички, соларни лампи, свещи и свещници и хамаци.
В последната си среща от първата седмица на Лигата на нациите българските волейболисти загубиха в Квебек от домакина Канада с 0:3 (24:26, 23:25, 19:25).
В първата част домакините поведоха с до 4 точки, но нашите успяха да наваксат и поведоха при 17:16. В надлъгването до края печеливши излязоха канадците
"Благодаря на Еди Папазян за подаръка", каза певицата след изпълнението на хита "Ах, морето"
Певицата Тони Димитрова започна голямото си лятно турне от София. То ще мине и през Плевен, Велико Търново, Стара Загора, Пловдив, Бургас, Варна, Шумен и Русе.
За старта в зала 1 на НДК тя бе изненадана със специален подарък от “24 часа” - ексклузивна
Magneti Marelli, или Marelli Corporation, е доставчик на автомобилни части от 1919 г. Сега компанията обяви фалит. Marelli произвежда автомобилни осветителни тела, табла, електрически компоненти, изпускателни системи и части за електрически и хибридни коли. Основните клиенти на компанията са Nissan и Stellantis, които изпитват затруднения
Коментари (0)
Вашият коментар