Напишете дума/думи за търсене

идеи

;
Как да сварим яйцата, без да се пукне нито едно

Как да сварим яйцата, без да се пукне нито едно

Предстои ни едно от най-приятните занимания около печката, което се случва веднъж годишно – варенето и боядисването на голям брой яйца за Великден. Вероятно не сте имали случай досега всички яйца да

Печени картофи с бекон

Печени картофи с бекон

богато на витамин В1 лесно 4 порции 20 мин За една порция: 408 ккал мазнини 21 г холестерол 32 мг въглехидрати 46 г протеини 10 г фибри 6 г необходими продукти: 1 кг картофи 2 с.л.

Кюфтенца с чесън

Кюфтенца с чесън

 богато на селен лесно 6 порции 10 мин За една порция: 168 ккал мазнини 11 г холестерол 80 мг въглехидрати 3 г протеини 17 г фибри 0,2 г необходими продукти: 200 г кайма щипка сол щипка червен

Домати с кашкавал

Домати с кашкавал

богато на витамин С лесно 4 порции 20 мин За една порция: 177 ккал мазнини 11 г холестерол 28 мг въглехидрати 9 г протеини 9 г фибри 1,5 г необходими продукти: 4 домата 1 ч.л.

Практични съвети за перфектен великденски козунак

Практични съвети за перфектен великденски козунак

Има множество рецепти за приготвяне на козунак с различно ниво на сложност и разнообразни резултати. Но при всяка рецепта е важно да спазваме няколко основни правила: Тестото не трябва да е рядко,

17 неочаквани приложения на дънките в интериора

17 неочаквани приложения на дънките в интериора

Името джинси идва от френското наименование на италианския град Генуа - Jeane o Jannes. Изглежда странно, като се има предвид, че това е едва ли не най-популярното облекло на съвремието ни.

Бисквитки "Сърца"

Бисквитки "Сърца"

богато на витамин А лесно 60 мин 12 порции За една порция: 245 ккал мазнини 16 г холестерол 92 мг въглехидрати 21 г протеини 3,5 г фибри 0,6 г необходими продукти: 1 ч.ч. масло 1/2 ч.ч.

Боядисване на яйца с естествени материали

Боядисване на яйца с естествени материали

През последните години все повече семейства се ориентират не само към здравословното хранене, но и към естествените начини за боядисване на яйцата. Тоест връщаме се към това,

Картофи на фурна с яйца

Картофи на фурна с яйца

богато на фосфор лесно 4 порции 40 мин За една порция: 522 ккал мазнини 28 г холестерол 220 мг въглехидрати 44 г протеини 22 г фибри 4 г необходими продукти: 4-5 картофа 4 яйца 1/2 ч.ч. сметана 2 с.л.

Кардамонът – подправката за здраве и потентност

Кардамонът – подправката за здраве и потентност

Най-вероятно си мислите, че кардамонът е претенциозна екзотика, но това изобщо не се доближава до истината. Ако обичате индийска кухня или дори само къри в побългарен вариант,

X