Напишете дума/думи за търсене

Даниел Шопов, директор на AVON за България, Македония и Албания: Най-силното ми вдъхновение е моята съпруга

Даниел Шопов, търговски директор на Avon за България, Македония и Албания
Даниел Шопов, търговски директор на Avon за България, Македония и Албания

Напоследък е актуална темата за качеството и за цените на едни и същи продукти в различни държави. Каква и ситуацията с продуктите на AVON?

Проудктите на Avon за Централна Европа се произвеждат на едно място, в Полша, и от там се дистрибутират до няколко пазара, сред които и нашия. Гордеем се с гарантираното качество на нашите продукти и вярвам, че това го показва и позиционирането ни в челните места по пазарен дял в козметичния сектор в страната.

Какъв е стимулът да станеш представител на Вашата компания и да продаваш продуктите й?

На първо място, да бъдеш представител означава да си част от една прекрасна индустрия – индустрията на красотата. Да имаш силата и възможността да получаваш и да даваш самочувствие. Всъщност това е нашата основна цел – да даваме самочувствие на жените да бъдат смели, да бъдат себе си, да преследват мечтите си и да бъдат щастливи. Чрез вярата в себе си те могат да постигнат всичко и да бъдат част от една общност на хиляди вдъхновяващи силни жени със споделена страст към красотата. И, разбира се, обединението зад нашите каузи е немалък стимул – да си част от Avon означава да си част от едно глобално движение в подкрепа на жените. Не на последно място, Avon е възможност за финансова независимост, личностно развитие, просперитет и изграждане на свой бизнес и кариера.

AVON е социално ангажирана компания. Какви резултати постигнахте дотук и какво Ви предстои в тази посока?

Avon в България развива две социално отговорни кампании – битката с рака на гърдата и с домашното насилие. През последните 17 години нашата кампания срещу рака на гърдата – „От любов към живота“, се превърна в една от най-разпознаваемите, емоционални и вдъхновяващи каузи в тази сфера. И една от най-награждаваните – с над 20 престижни отличия на български и международни форуми. През тези 17 години кампанията е дарила над милион и половина лева за закупуване на медицинско оборудване, профилактични прегледи, психологическа подкрепа. И тази година продължаваме съвместната си работа с Фондация „Една от 8“. Предстои ни да реализираме информационна кампания в 15 града в страната, с интересна пътуваща инсталация. Ще стартираме в края на месец май, така че вашите читатели могат да следят на специалния ни сайт www.thankyou.bg как и къде да се включат по нашия „път на надеждата“.

В рамките на кампанията ни срещу домашното насилие, работим в партньорство с „Алианс за защита от насилие, базирано на пола“ и в момента работим върху изграждането на безплатна денонощна телефонна линия за жертви на насилие, която ще бъде обслужвана от специалисти. Скоро ще обявим актуална информация и за този проект.

Работите и с нашите съседни държави. С какво се отличават клиентите Ви в България от тези в Сърбия, Македония, Албания? Кои са по-взискателни, по-информирани, с повече внимание към грижата към себе си?

Вероятно има някои специфики, свързани с темперамента, манталитета, но не бих могъл да кажа кои са по-взискателни или информирани. Във времето, в което живеем, всеки може да се информира и да бъде подготвен, въпросът е да имаме желание да го правим. Българката като цяло е прагматична и търси добро съотношение цена-качество, но напоследък се наблюдава тенденция, все повече да разширява бюджета си за козметика в търсене на по-добра грижа и качество за себе си и семейството си.

Може ли да начертаете основни трендове в модата и в козметиката през тази година?

Основна тенденция в козметиката напоследък са еко и био съставките, щадящи кожата продукти, по-натуралното усещане. По отношение на декоративната козметика – новите трендове вещаят по-дръзки и отличителни визии, нестандартни нюанси и съчетания.

Самият Вие каква козметика ползвате? Кои са любимите Ви продукти от последните каталози на AVON?

Аз отскоро съм лоялен клиент на Anew – откакто съм част от екипа на Avon, постепенно се научих, че и мъжете трябва да се грижат за кожата си. От парфюмното ни портфолио, любимият ми аромат е Attraction.

“24 часа“ и mila.bg стартираме кампания „Вдъхновителки 2018“. В продължение на няколко месеца ще разказваме на нашите читатели за успели и вдъхновяващи жени, които постигат високи цели и живеят пълноценен живот, чувстват се хора на света и нямат пречки пред мечтите си – нито възраст, нито география, нито пол. Познавате ли такива жени и бихте ли споделил кое най-силно Ви впечатлява в днешната българка?

Познавам, да, това е жена ми – Даниела Колушева. Тя е наистина уникална жена – завърши докторската си степен по международна икономика и финанси, докато беше бременна с дъщеря ни и докато преподаваше в „Харвард“. След това живяхме в Италия, където преподаваше в „Бокони“, а сега работи като data scientist. Жена ми е гражданин на света и моето истинско вдъхновение. По-рано казах, че винаги търся съревнование, да надскоча себе си, нещо да ме провокира. Всъщност тя е моето най-голямо предизвикателство, винаги ме вдъхновява и мотивира да бъда поне толкова добър колкото нея. А и имам шанса да работя в компания, която ежедневно ме среща с изумителни, вдъхновяващи жени. Това, което ме впечатлява в днешната българка, а и в жените като цяло, категорично е способността да съчетават успешно семейния и професионалния си живот.

       
X