Напишете дума/думи за търсене

яйца

;
Вкусни рецепти за нисковъглехидратни палачинки

Вкусни рецепти за нисковъглехидратни палачинки

Палачинки с карфиол 4 порции 5 г въглехидрати 500 г настърган карфиол 3 яйца 1/2 настъргана глава лук щипка сол 2 щипки черен пипер 110 г масло Разбийте яйцата и залейте карфиола.

Вталени като японки само за 10 дни

Вталени като японки само за 10 дни

Японската диета пренастройва обмяната на веществата така, че организмът да изхвърли излишното и да слабее лесно и бързо. За тези 10 дни обаче не бива да се употребява захар, сол, алкохол,

Чудни шункови гнезда за минути

Чудни шункови гнезда за минути

необходими продукти: 4 големи парчета шунка 4 яйца 2 ч.л. босилеково песто 1 печена червена чушка сол и пипер на вкус начин на приготвяне: 1. Пригответе 4 метални форми за печене на мъфини и ги

Неустоими идеи за салати

Неустоими идеи за салати

С краставици и пъдпъдъчи яйца 10 мин/ 1 порция Сварете 3 яйца от пъдпъдък, обелете и внимателно ги разполовете. Нарежете 120 г краставица на кубчета и 30 г репички на кръгчета.

Малките тайни на диетолозите

Малките тайни на диетолозите

Всеки може да отслабне и да се храни здравословно, но има някои тънкости, които трябва да се спазват. Не са много, не са и сложни. Диетолозите проговарят за своите тайни,

Ароматна и бърза фритата с шунка

Ароматна и бърза фритата с шунка

Необходими продукти: 6 яйца 30 г пармезан 1/2 ч.л. черен пипер щипка сол 1 ч.л. масло 1/2 ч.ч. печен праз на едро 1/2 ч.ч. шунка на ситно 1 с.л. магданоз Начин на приготвяне: 1.

Ванилови кексчета

Ванилови кексчета

богато на витамин В12 лесно 65 мин 16 порции За една порция: 203 ккал мазнини 9,6 г въглехидрати 25 г холестерол 99 мг протеини 3,8 г фибри 0,5 г необходими продукти: 150 г масло 1 и 1/2 ч.ч.

Мъфини с ябълки

Мъфини с ябълки

богато на витамин А лесно 12 порции 30 мин За една порция: 238 ккал мазнини 9,8 г холестерол 24 мг въглехидрати 36,4 г протеини 3 г фибри 1 г необходими продукти: 2 ч.ч. брашно 1 ч.ч. захар 1 ч.л.

Облачни яйца – новата звезда в закуските

Облачни яйца – новата звезда в закуските

Сигурно ви е омръзнало да ядете яйца – бъркани, на очи, по панагюрски, като омлет. Само през тази година сте извъртели по няколко пъти всички възможни рецепти за яйца, нали? Е, не всички.

Спаначени рулца

Спаначени рулца

 богато на витамин К лесно 8 порции 40 мин За една порция: 336 ккал мазнини 23 г холестерол 10 мг въглехидрати 25 г протеини 7 г фибри 1,3 г необходими продукти: 1 лист бутер тесто 150 г кашкавал 200

X