Напишете дума/думи за търсене

За небцето

Линцери със сладко

Линцери със сладко

богато на витамин А лесно 30 порции 30 мин+охлаждане За една порция: 175 ккал мазнини 13 г въглехидрати 12 г холестерол 4,3 мг протеини 1,8 г фибри 0

Безглутенови десерти

Безглутенови десерти

Морковена торта с глазура от крем сирене Богато на фибри лесно 12 порции 80 мин за 1 парче: 507 ккал мазнини 30,7 г фибри 5,2 г протеини 78 мг холестерол 437 мг въглехидрати 45,1 г 2 ч.ч

Кекс с бадеми и лимонови кори

Кекс с бадеми и лимонови кори

богато на витамин Е лесно 12 порции 50 мин За една порция: 204 ккал мазнини 13 г холестерол 93 мг въглехидрати 14 г протеини 7,7 г фибри 2,2 г необходими продукти: 1 3/4 ч.ч

Рецепти за заети хора, които искат да се хранят здравословно - трета част

Рецепти за заети хора, които искат да се хранят здравословно - трета част

Сякаш най-големият проблем на днешния ден е липсата на достатъчно времеви ресурси за всичко, което искаме и трябва да свършим. Все бързаме за някъде, все закъсняваме, все изпускаме срокове

Лесен ябълков сладкиш

Лесен ябълков сладкиш

необходими продукти: 3 яйца 100 г масло 1ч.ч. кисело мляко 1 ч.ч. захар 1 и 1/2 ч.ч. брашно 1 бакпулвер 2 пакетчета ванилия за плънката: 3 ябълки 2 с.л. канела 3 с.л

Фурми в прошуто

Фурми в прошуто

богато на фосфор лесно 6 порции 10 мин За една порция: 136 ккал мазнини 1,7 г холестерол 25 мг въглехидрати 12 г протеини 19 г необходими продукти: 12 фурми 12 слайса прошуто 2 топки моцарела сол и

Рецепти за заети хора, които искат да се хранят здравословно - втора част

Рецепти за заети хора, които искат да се хранят здравословно - втора част

Сякаш най-големият проблем на днешния ден е липсата на достатъчно времеви ресурс за всичко, което искаме и трябва да свършим. Все бързаме занякъде, все закъсняваме, все изпускаме срокове

X