Напишете дума/думи за търсене

За небцето

Лесен десерт със сливи

Лесен десерт със сливи

Необходими продукти: 3 яйца 1 ванилия 1 ч.ч. захар 2/3 ч.ч. олио 2/3 ч.ч. кисело мляко 1/2 ч.л. сода за хляб 1 ч.л. бакпулвер 2 ч.ч. брашно 10 сини сливи бита сметана за гарниране Начин на

Кюфтенца от киноа и пармезан

Кюфтенца от киноа и пармезан

необходими продукти: 250 мл вода 1/2 ч.ч. киноа 25 г овесени ядки 2 с.л. настърган пармезан + допълнителна за поръсване 2 с.л. лук на ситно 2 леко разбъркани яйца 2 тиквички на панделки 1 с.л

Нестандартни рецепти за компот от ябълки

Нестандартни рецепти за компот от ябълки

Есента е времето, в което да си направите зимнина. Наред с лютеницата, туршиите и сладката, компотите са едно от нещата, които традиционно се приготвят у нас

Идеи за хранене в офиса (+рецепти)

Идеи за хранене в офиса (+рецепти)

Често сме толкова заети в работата си, че забравяме да се храним пълноценно (или изобщо пропускаме обяда). А това може да доведе до проблеми със здравето и теглото.

Тирамису без яйца

Тирамису без яйца

ниско съдържание на холестерол лесно 10 порции 15 мин + охлаждане За една порция: 322 ккал мазнини 10 г въглехидрати 50 г холестерол 6 мг протеини 6 г фибри 1,6 г необходими продукти: 24 бишкоти 2 с.

Стековете, с които се гордеят различните държави (+рецепта)

Стековете, с които се гордеят различните държави (+рецепта)

За вкуса не е прието да се спори, особено когато става дума за пържоли. Някои харесват по-тлъстите меса, други - по-фините и деликатни, а трети обожават рибни стекове.

Пълнени чушки с пиле и царевица

Пълнени чушки с пиле и царевица

богато на витамин С лесно 4 порции 35 мин За една порция: 434 ккал мазнини 15,9 г холестерол 33 мг въглехидрати 50,1 г протеини 26,7 г фибри 11,9 г необходими продукти: 4 средно големи чушки 2 с.л.

X