Напишете дума/думи за търсене

10 начина да спрем да задържаме вода

Яжте храни, богати на магнезий

Тялото се нуждае от магнезий, за да може пикочните пътища да работят добре и да се предотврати образуването на камъни в бъбреците. Включете в менюто си какао, елда, бадеми, кашу, ориз, спанак, овесени трици и авокадо.

Бъдете по-активни

За да се отървете от подуването в краката, или поне да намалите дискомфорта, трябва да спортувате често. Или поне се опитвайте да ходите колкото се може повече, да карате колело и да извършвате двигателна дейност, която да не натоварва прекалено много ставите.

Масажирайте се

Масажът със суха четка върши чудеса – маха мъртвата кожа, а след няколко сеанса тя става блестяща и гладка. Процедурата активизира кръвообращението и увеличава лимфата, което пък задвижва производството на нова кожа и вижда сметката на подуването на краката. Масажът трябва да е с продължителност от 3 до 8 минути всеки ден и трябва да е в посока от петите към тила и от двете страни на тялото.

Пийте чай от магданоз

Забравете за кафето, заменете го със сок от червена боровинка и чай от магданоз. Те помага за отвеждането на водата от организма. Ако хапнете магданоз на вечеря, това ще ми спести подпухналия вид на сутринта.

Рецепта за чай от магданоз: Нарежете на ситно 50 г магданоз и сварете в 250 мл вода за 2 мин. Оставете настрани за 30 мин под капак, след това филтрирайте и пийте преди ядене няколко пъти на ден.

Забравете за сладкото

Захарта и сладките продукти са пълни с въглехидрати, които причиняват подуването и ни трупат килограми. Най-добре забравете за шоколада и включете в менюто си горски плодове.

       
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X