Напишете дума/думи за търсене

6 начина за лесно отслабване след празниците

Вестник "Индипендънт" предлага шест лесни начина да се справим с излишните килограми, които сме качили по време на празниците.

Дневник за храната

Това ще ви помогне в две посоки: първо, ще ви подсети преди колко време сте яли за последно, и второ – ще ви даде представа какво количество храна изяждате.

Пийте течности

Повечето диетолози съветват да изпивате по чаша вода, когато ви се прияде. Често жаждата се бърка с глад. Добре ще е също да замените калоричните напитки с вода.

Без захар

Например, пийте чая си без традиционните лъжички захар. Така ще се почувствате много по-енергични.

Повече движение

Приложенията, които изчисляват броя на стъпките, са много полезни. Здравните експерти съветват да се енергично ходене поне по 30 минути на ден.

Ползвайте асансьора

Изкачването по стълбите е изключително полезно.

Спете достатъчно

Според изследователи от университета в Пенсилвания сънят играе важна роля за килограмите. Според тях достатъчно е да не спите само няколко нощи, за да натрупате излишни килограми.

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X