Напишете дума/думи за търсене

Легендарна нюйоркска дрогерия отвори първия си магазин у нас

Легендарната нюйоркска дрогерия и производител на висококачествени продукти за грижа за кожата Kiehl’s Since 1851 отвори първия си магазин у нас в софийския "Парадайз център".

От изследването на съставките и тестването на безопасността на формулите до създаването на интериорния дизайн на местните магазини, всичко в 169-годишната традиция на бранда е подчинено на индивидуалните нужди на клиентите в местните общности, споделят от компанията. Във всички магазини Kiehl’s принципите на класическата дрогерия и фармация са изтъкани от елементи, отразяващи особеностите на местната общност и засвидетелстват признанието си към основите на бранда, поставени в нюйоркския квартал Ийст Вилидж. Още с влизането в уникалното помещение посетителите се запознават с дългата история и ексцентричния характер на марката: навсякъде могат да бъдат видени следите на дългата традиция на Kiehl’s, включително снимки на оригиналното място на основния магазин в Ню Йорк, семейството на основателя и спонсорираната от Kiehl’s експедиция. Няма два напълно еднакви магазина на Kiehl’s по света, но всички излъчват богатата фармацевтична традиция.

„Изключително сме щастливи, че ще обслужваме общността в София в обкръжението на новия и пръв по рода си магазин на Kiehl’s. Винаги се стараем да представяме своите любими продукти с голямо внимание и грижа към индивидуалните потребности на купувачите, което е отражение на нашата дългогодишна фармацевтична традиция,” заяви Шерил Витали, главен директор за световните пазари в Kiehl’s .

Всеки член на търговския персонал е запознат с начина на обслужване на клиентите, практикуван от бранда, познава съставките на формулите и на фармацевтичната традиция и е квалифициран да препоръчва процедури и схеми за грижа за кожата и косата в съответствие с индивидуалните нужди на клиентите.

Както и в останалите магазини на Kiehl’s, и в новия търговски обект в София ще бъде популяризирана инициативата „изпробвайте преди да купите” както и политиката на лесно връщане на продукт с възстановяване на парите. 

„Kiehl’s вярва в ефективността на своите формули и полата изключителни усилия да разработи схеми за грижа в съответствие с индивидуалните потребности на клиентите. Нашата дългогодишна фармацевтична традиция и традиционно широкият спектър от услуги намират отражение в програмата за предоставяне на голям брой безплатни мостри. Нашата мисия е обслужване на клиентите в съответствие с техните индивидуални потребности, а посочените инициативи се провеждат от години с изключителен успех”, заяви при откриването Шерил Витали, главен директор за световните пазари в Kiehl’s .

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X