Напишете дума/думи за търсене

домати

;
Кои плодове и зеленчуци дават най-много вода на тялото

Кои плодове и зеленчуци дават най-много вода на тялото

Лятото постепенно навлиза в разгара си и лекарите все по-често предупреждават да се пазим от дехидратация. Много важно е да приемаме около 2 л вода дневно,

В кухнята на Ирина Флорин: Содените питки са ми страст (+рецепти)

В кухнята на Ирина Флорин: Содените питки са ми страст (+рецепти)

Ирина Флорин обича освен да похапва хубава храна и да я приготвя. Наследява кулинарните си умения от двете си баби. От известно време се е научила да готви патешко,

Как да познаваме зрелите и вкусни плодове и зеленчуци

Как да познаваме зрелите и вкусни плодове и зеленчуци

Може да сте виртуозни в кухнята, но това не означава, че сте ненадминати в подбора на продуктите, които след това превръщате в част от своите кулинарни шедьоври.

Омлет със сметана

Омлет със сметана

богато на витамин В2 лесно 2 порции 10 мин За една порция: 388 ккал мазнини 33 г холестерол 364 мг въглехидрати 2 г протеини 18 г фибри 0,5 г необходими продукти: 2 с.л.

Тарт с домати и моцарела

Тарт с домати и моцарела

богато на калций лесно 8 порции 120 мин За 1 порция: 543 ккал мазнини 30,6 г холестерол 78 мг въглехидрати 46,1 г протеини 21,2 г фибри 1,8 г необходими продукти: за кората: 1 1/4 ч.ч. брашно 1/2 ч.л.

Сушени плодове и зеленчуци - здравословната традиция от времето на бабите

Сушени плодове и зеленчуци - здравословната традиция от времето на бабите

Добрите традиции, дори и да са много стари, винаги си остават добри. Една такава, която с гордост сме наследили от бабите си, е приготвянето на зимнина.

Пълнени чушки с пиле и царевица

Пълнени чушки с пиле и царевица

богато на витамин С лесно 4 порции 35 мин За една порция: 434 ккал мазнини 15,9 г холестерол 33 мг въглехидрати 50,1 г протеини 26,7 г фибри 11,9 г необходими продукти: 4 средно големи чушки 2 с.л.

4 начина да консервираме домати за зимата

4 начина да консервираме домати за зимата

Към края на август и в началото на септември е най-хубавото време да консервираме плодове и зеленчуци за зимата. Така на трапезата си винаги ще имаме нещо полезно, вкусно и с дъх на лято,

Здравословни състояния, при които яденето на домати може да е опасно

Здравословни състояния, при които яденето на домати може да е опасно

Докато доматите обикновено са безопасни за ядене, в някои случаи те могат да причинят някои злополучни странични ефекти. Ако имате някои от симптомите по-долу,

Макарони със сирене и домати

Макарони със сирене и домати

 богато на фосфор лесно 6 порции 60 мин За една порция: 288 ккал мазнини 18 г въглехидрати 24 г холестерол 49 мг протеини 8 г фибри 3,8 г необходими продукти: 1 пакет едри макарони 50 г масло 1/2 ч.ч.

X