Напишете дума/думи за търсене

рецепти за здраве

;
Радослав Маринов: Ако страдате от остеопороза, забравете за месото и млечните продукти

Радослав Маринов: Ако страдате от остеопороза, забравете за месото и млечните продукти

Радослав Маринов е вегетарианец от 8 години и веган от 8 месеца. Заради любовта си към животните и желанието му да се намали стреса върху тях, не яде животински продукти – месо, яйца, мляко и сирене.

Домати с кашкавал

Домати с кашкавал

богато на витамин С лесно 4 порции 20 мин За една порция: 177 ккал мазнини 11 г холестерол 28 мг въглехидрати 9 г протеини 9 г фибри 1,5 г необходими продукти: 4 домата 1 ч.л.

Практични съвети за перфектен великденски козунак

Практични съвети за перфектен великденски козунак

Има множество рецепти за приготвяне на козунак с различно ниво на сложност и разнообразни резултати. Но при всяка рецепта е важно да спазваме няколко основни правила: Тестото не трябва да е рядко,

Пролетен детокс: мастер клас

Пролетен детокс: мастер клас

Пролетта е най-подходящият момент да изчистим тялото от вредните вещества, които примаме с водата, храната и замърсения въздух. Комбинацията от стрес,

Пиле със сметана и макарони

Пиле със сметана и макарони

богато на желязо лесно 6 порции 35 мин За 1 порция: 566 ккал мазнини 31,1 г холестерол 146 мг въглехидрати 38,3 г протеини 32,3 г необходими продукти: 400 г макарони 1+2 с.л. зехтин 2 с.л.

Безглутенови десерти

Безглутенови десерти

Морковена торта с глазура от крем сирене Богато на фибри лесно 12 порции 80 мин за 1 парче:507 ккал мазнини 30,7 г фибри 5,2 г протеини 78 мг холестерол 437 мг въглехидрати 45,1 г 2 ч.ч.

Индийската кухня – многоликата чародейка на небцето (+рецепти)

Индийската кухня – многоликата чародейка на небцето (+рецепти)

Индийската кухня е една от най-разнообразните кухни в света, характеризираща се с изтънчената и рафинирана употреба на много подправки, зеленчуци, зърнени храни и плодове.

Бисквитки "Сърца"

Бисквитки "Сърца"

богато на витамин А лесно 60 мин 12 порции За една порция: 245 ккал мазнини 16 г холестерол 92 мг въглехидрати 21 г протеини 3,5 г фибри 0,6 г необходими продукти: 1 ч.ч. масло 1/2 ч.ч.

Великден ухае на джоджен

Великден ухае на джоджен

Някой кулинар ще каже, че е въпрос на вкус с какви подправки да обогатите ястията си. Когато обаче си недостатъчно опитен в кухнята, е полезно да знаеш някои основни правила.

Диетологът Цветан Петков: На вечеря никакви млечни продукти

Диетологът Цветан Петков: На вечеря никакви млечни продукти

Цветан Петков има много приятна, но сякаш странна представа за диетите и отслабването. Според него: „Те винаги трябва да са свързани с удоволствие, а не с мъчение или насилие”.

X