Напишете дума/думи за търсене

ястия

;
Ванилови кексчета

Ванилови кексчета

богато на витамин В12 лесно 65 мин 16 порции За една порция: 203 ккал мазнини 9,6 г въглехидрати 25 г холестерол 99 мг протеини 3,8 г фибри 0,5 г необходими продукти: 150 г масло 1 и 1/2 ч.ч.

Какво му липсва на тялото, ако ни се яде люто

Какво му липсва на тялото, ако ни се яде люто

Храната е начин на живот, а вкусовите ни предпочитания издават нуждите на организма. Какво се крие зад желанието за пикантни храни? Прияжда ви се апетитна салата с много чесън или пък сте любители

Парти хапки с гауда

Парти хапки с гауда

богато на калций лесно 10 порции 10 мин За една порция: 48 ккал мазнини 2 г холестерол 3 мг въглехидрати 5 г протеини 2 г фибри 0,3 г необходими продукти: 10 бр.

Турската кухня – една от диктаторките на световния вкус (+рецепти)

Турската кухня – една от диктаторките на световния вкус (+рецепти)

Гастрономите твърдят, че в света съществуват три основни вида кухня - турска, китайска и френска. Напълно оправдаваща репутацията си, турската кухня винаги е приятна изненада за тези,

Мъфини с ябълки

Мъфини с ябълки

богато на витамин А лесно 12 порции 30 мин За една порция: 238 ккал мазнини 9,8 г холестерол 24 мг въглехидрати 36,4 г протеини 3 г фибри 1 г необходими продукти: 2 ч.ч. брашно 1 ч.ч. захар 1 ч.л.

Чери киноа

Чери киноа

без холестерол лесно 4 порции 20 мин За една порция: 194 ккал мазнини 8 г холестерол 0 мг въглехидрати 24 г протеини 5 г фибри 4 г необходими продукти: 500 г чери домати 1/4 глава лук 2 ч.ч.

3 изненадващи идеи с лук

3 изненадващи идеи с лук

Няма да повярвате колко лесно може да разнообразите някои от обичайните ястия. Например с помощта на един най-обикновен продукт, какъвто е лукът. Пюре от лук С него може да обогатите аромата на

Брускети с гъби и кашкавал

Брускети с гъби и кашкавал

богато на селен лесно 4 порции 20 мин За една порция: 119 ккал мазнини 5 г холестерол 10 мг въглехидрати 12 г протеини 5 г фибри 0,8 г необходими продукти: 4 филии хляб 100 г гъби 1 ч.л.

Печени картофи с бекон

Печени картофи с бекон

богато на витамин В1 лесно 4 порции 20 мин За една порция: 408 ккал мазнини 21 г холестерол 32 мг въглехидрати 46 г протеини 10 г фибри 6 г необходими продукти: 1 кг картофи 2 с.л.

Кюфтенца с чесън

Кюфтенца с чесън

 богато на селен лесно 6 порции 10 мин За една порция: 168 ккал мазнини 11 г холестерол 80 мг въглехидрати 3 г протеини 17 г фибри 0,2 г необходими продукти: 200 г кайма щипка сол щипка червен

X