Напишете дума/думи за търсене

Нямам желание за секс! Какво да правя?

Жените сме загадъчни създания - или мечтаем за принца и плаваме на романтични облаци, или отказваме да правим любов, оправдавайки се банално с главоболие. Какво да правим, ако либидото ни никакво го няма?

За успокоение ще започнем с факта, че са съвсем малко жените на този свят, които са готови акуратно да правят секс 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Например, ако сте работили до припадък в офиса, вечерта ще ви се иска да ползвате любимия единствено за възглавница. Още една причина за ниско либидо са проблемите във връзката. Ако любимият ви е вбесил и имате нужда да си починете от него, не бива да се обвинявате, че нямате желание да се търкаляте заедно в леглото. Но ако в отношенията ви с половинката всичко е гладко, може да предприемете някои лесни стъпки за подобряване на интимния живот.

Възстановете силите си

В китайската медицина понижаването на либидото е един от сигналите за дефицит на енергия. Количеството на силите зависи от много фактори: общото здравословно състояние, количеството сън, качеството на хранене, нивото на стреса. Най-голяма загуба на енергия, особено за жените, причиняват силните емоции - както отрицателни, така и положителни. Ако човек живее в условията на постоянни емоционални възходи и сривове, силите му гарантирано се изчерпват. За да възстановите либидото си, трябва да си починете на всички фронтове. Наспивайте се (поне по 8 часа на денонощие), хранете се редовно и максимално здравословно, отделяйте време за себе си.

Регулирайте емоционалния баланс

Свикнете редовно да прекарвате известно време в тишина. Медитацията е чудесна техника за управление на емоциите. Седнете или легнете удобно (можете да правите това упражнение в леглото, преди заспиване - главното е да си отделите три минути, в които никой няма да ви безпокои, включително и по телефона). Първо, опитайте да отпуснете езика. Когато водим вътрешен монолог, нашият речеви апарат (в частност - езикът) е в напрежение, тъй като е готов във всеки един момент да вербализира мислите ни. Когато отпуснем езика, укротяваме мислите си. На второ място, обърнете внимание на дишането. Не го ускорявайте и не го забавяйте - дишайте, както обикновено и бройте вдишванията. Правете това упражение всеки ден, по 3 минути (настройте аларма) - дори и да ви хареса, не се изкушавайте да продължите повече. Така ще направите чудесен подарък на нервната си система, ще балансирате емоциите и ще се защитите от екстремни пикове и спадове в настроението.

       
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X