Напишете дума/думи за търсене

Ако искате да сте по-щастливи, правете това

5. Прегръщайте хората около вас

Дори и да не сте особено чувствителен човек, повечето прегръдки са мощен естествен антидот на депресията, безпокойството и дори физическа болка.

6. Уловете няколко слънчеви лъчи

Понякога чудите ли се защо се чувствате по-щастливи, след като сте прекарали деня на слънце? Всички знаем, че слънцето помага за производството на витамин D - важен компонент на производството на серотонин. Само не забравяйте да слагате слънцезащита.

7. Направете спорта приоритет

Изберете си физическа дейност или спорт, които ви доставят удоволствие. Това ще освободи допамин в тялото ви и ще ви държи приповдигнати доста дълго след тренировката.

8. Погледнете към бъдещето

Никога не се съмнявайте в силата на позитивното мислене. То може да ви помогне и в най-депресивните моменти. Гледането към бъдещето и добрите спомени от миналото може да ви накарат да се чувствате позитивно и оптимистично за идните времена.

       
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X