Напишете дума/думи за търсене

сложете

;
Крем във вафлени купички

Крем във вафлени купички

богато на фосфор лесно 3 порции 20 мин + охлаждане За една порция: 320 ккал мазнини 10г въглехидрати 45 г протеини 9 г фибри 1,9 г холестерол 456 мг необходими продукти: 300 мл мляко 1/4 ч.ч.

Сминдухът – ароматната подправка на здравето (+рецепта)

Сминдухът – ароматната подправка на здравето (+рецепта)

Сминдухът е познат предимно като неделима съставка на шарената сол, но той притежава безброй лечебни свойства. Богат е на протеини, фибри, витамин С, ниацин, калий, желязо и алкалоиди

Бутер кошници с пиле

Бутер кошници с пиле

богато на селен лесно 6 порции 50 мин За една порция: 323 ккал мазнини 1,5 г холестерол 37 мг въглехидрати 16 г протеини 12,2 г фибри 0,8 г необходими продукти: 1 лист бутер тесто 200 г пилешко 2 с.л.

Какаов сладкиш

Какаов сладкиш

богато на флавоноиди лесно 18 порции 85 мин За една порция: 342 ккал мазнини 17 г холестерол 61 мг въглехидрати 41 г протеини 5,4 г фибри 1,6 г необходими продукти: 3 ч.ч. брашно 1/2 ч.л.

Мързелив щрудел

Мързелив щрудел

ниско съдържание на холестерол лесно 8 порции 45 мин За една порция: 253 ккал мазнини 18 г холестерол 7 мг въглехидрати 29 г протеини 3 г фибри 1,8 г необходими продукти: 1 1/2 ч.ч.

Тиквен пай

Тиквен пай

богато на магнезий лесно 12 порции 90 мин За една порция: 391 ккал мазнини 29 г холестерол 64 мг въглехидрати 31 г протеини 13 г фибри 2,7 г необходими продукти: за кората: 2 1/2 ч.ч. брашно 1 ч.л.

Шоколадов чийзкейк

Шоколадов чийзкейк

богато на витамин А лесно 15 мин + охлаждане 12 порции За една порция: 278 ккал мазнини 18,2 г холестерол 64 мг въглехидрати 25 г протеини 4,8 г фибри 0,

В кухнята на Божана Кацарова: Не робувайте на рецепти!

В кухнята на Божана Кацарова: Не робувайте на рецепти!

Божана е фурия. За секунда помита спомените за онези кулинари с предавания по телевизията, които ни приспиваха, вместо да ни запалят. И със сигурност няма нищо общо с онези „лаборанти“,

Пандишпанов десерт

Пандишпанов десерт

богато на витамин В12 лесно 20 мин 8 порции 265 ккал мазнини 9 г холестерол 120 мг въглехидрати 39 г протеини 7 г фибри 1 г необходими продукти: 3 яйца 3/4 ч.ч. захар 4-5 с.л. вода 2 ч.л.

Сметанов сладкиш със сладко

Сметанов сладкиш със сладко

богато на витамин А лесно 8 порции 10 мин + охлаждане 322 ккал мазнини 14,9 г въглехидрати 45 г холестерол 48 мг протеини 3,2 г фибри 0,6 г необходими продукти: 1 блат за торта 2 ч.ч

X