Напишете дума/думи за търсене

Основни грешки в готвенето - втора част

Готвите със стари подправки. Те са много важни за всяко ястие и понякога се случва да се презапасяваме с тях, а това не е добре, защото изветряват. По-добре купувайте малки пакетчета, а пресните подправки съхранявайте във фризера в пликчета – някои от тях, размразени, имат същия вкус като пресни.

Използвате готови бульони. Те са изключително важна съставка в ястията, особено при супите, разбира се. По-добре си правете домашен бульон и го замразявайте във фризера, отколкото да разчитате на кубчетата, пълни с изкуствени съставки и доста лоши на вкус в сравнение с истинската храна.

Слагате всички съставки наведнъж. Това е често срещана грешка, но не бива да я допускаме. Защото някои съставки имат нужда от по-дълга обработка, затова следвайте рецептата – и като последователност, и като време за готвене на всяка съставка.

Често манджата ви загаря, а вие разчитате, че ще изчистите съда с тел. Може да го направите, но това съкращава живота на съдовете значително. А и при много търкане някои от тях отделят вредни за организма ни съставки.

Режете зелената салата на ситно и с нож, вследствие на което тя спихва и става лигава. Зелените салати е добре да се накъсват и да се овкусяват директно преди консумация, защото иначе ще сервирате нещо мокро и сплескано вместо красива салата. Същия резултат ще имате и ако не сушите напълно листата на салатата, преди да ги нарежете. За целта се продават дори специални уреди.

За още практични съвети и вкусни предложения търсете списание "Рецепти за здраве"

В новия ни брой ще намерите неустоими идеи, с които ще впечатлите и най-капризния чревоугодник. Ще научите кои са кулинарните трендове за 2020-а, както и кои са 5-те храни, които може да ядем по всяко време. Ще ви споделим най-примамливите рецепти за брънч, които са спасение за уикенд поспаланковците. Ще ви запознаем с тънкостите на албанската кухня, с полезността на кедровите ядки и с меню, подходящо за спиране на цигарите. Ще разберете как се прави златен сироп. Предлагаме шест рецепти за мезета за бяло вино и розе. Традиционно сме помислили за вегетарианците и за тези от вас, които предпочитат нисковъглехидратното хранене.
Тук са и вкуснотиите от специалната ни рубрика „В кухнята на баба“.
От страниците ни ще стане ясно какво ядат в различните страни за късмет през новата година.
Наш специален гост е Ивелина от блога „Добра храна от Иви“, която твърди, че една гозба трябва да ухае на много подправки. Попаденията в броя са на Кремена от Cook With A Smile, която ще ни обясни как се готви с квас.
В броя ще откриете 15 съвета за готвене с по-малко калории, детско меню, както и такова за услужлива памет.
От рефлексолога и лечител Саджит Аден ще научите как с балансиране на енергията в организма болката изчезва. А рецептите, които не бива да пропускате, са над 100!

към първа част

       
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X