Мощно оръжие срещу есенните вируси

На всички е известна природната мощ на чесъна. Той ни поддържа в добро здраве през цялата година. В сезона на гриповете няма по-добро средство за засилване на имунната система и предпазване от коварните вируси. Освен, че убива вируси, бактерии, гъбички и паразити, той е мощен природен антибиотик. Чесънът повишава количеството на Т-лимфоцитите, естествените клетки-убийци /унищожаващи и раковите клетки/ и стимулира останалите компоненти на имунната система. Той инхибира фермента липокиназа, необходим за развитие на раковите клетки, а също така уврежда механизма на размножаване на раковите клетки, предимно чрез сулфидните си съединения.

За радост на любителите на здравословния начин за поддържане на перфектно здраве е създаден 100% натурален продукт с висока концентрация на суров чесън и билки, който напълно запазва лечебните им свойства, поради специалната технология без топлинна и химичва обработка. Нещо повече, от него са отстранени напълно дразнещите храносмилателната система чеснови фибри, което го прави изключително полезен даже за хора с гастрит или други стомашни проблеми. И най-хубавото, половин час след след изпиването на гладно с достатъчво течност, не се изръчва неприятна за околните миризма на чесън. НАТАНАЛ/NATANAL® е разработен за първи път в световната практика, той е патентован уникален продукт без аналог. НАТАНАЛ може да се използва като съпътстваща алтернативна терапия при оптимизирони на лечението на редица заболявания.

Какви са основните ползи за здравето от пресният чесън, който се съдържа във висока концентрация в чесновият сироп НАТАНАЛ. Чесънът неутрализира карциногените, извежда от организма радионуклеоидите и токсините, неутрализира свободните радикали. Известно е, че чесънът съдържа над 200 биоактивни съставки, включително селен и германии. Голяма част от серните съединения предпазват и лекуват болестите на сърдечно-съдовата система. Други серни съединения повишават тонуса на мускулите, усилват чревната перисталтика и т.н. Фактът, че толкова много сулфиди остават стабилни обяснява, защо толкова много болести се повлияват от профилактика и оптимизация на лечението чесън – всеки сулфид реагира по различен начин на всяка болест. Сулфидите на чесъна “прихващат” молекулите на вредните вещества. Чесновия “захват” е толкова силен, че молекулите на вредните вещества стават инертни, пасивни и организма ги отблъсва и изхвърля по обичайния ред без да си навреди. Същото се случва и с широко распространените в последните години вредни добавки добавки в храната, като сяросъдържащите вещества на чесъна не позволяват в голяма степен да се трансформират в убийствените за човек канцерогенни форми. При редовна употреба, съдържащият се в чесновия сироп пресен чесън регулира кръвното налягане, което го прави полезен за прием както от хора с високо кръвно налягане, така и от хора с ниско кръвно налягане. Съставките на пресния чесън в НАТАНАЛ почистват плаката от стените на кръвоносните съдове, което ги прави по-еластични.

Уникални са чесновите ензими. Например ензимът алиназа, който превръща алиин субстанцията на суровият чесън в алицин. Алицинът е извънредно мощна и активна съставка на чесъна. Allicin е и мощен природен антибиотик. Когато три молекули на алицин се комбинират, те оформят съединение наречено Ajoene, a за това съединение медиците откриха доста интересни свойства, приложими в медицината. То действа, като антиоксидант, има изразен антитромботичен ефект, редуциращ риска от развитие на исхемична болест на сърцето и мозъчен инсулт. В същото време има изявен антибактериален и антимикотичен ефект, особено подходящ за прилагане при инфекции. Ajoene е доказал ефективността си и при подтискане растежа на туморни клетки, атакувайки микротубулния скелет на въпросните клетки.

Някои видове микроорганизми могат да образуват специален биофилм, което увеличава способността им да издържат действието на антибиотиците. Както съобщава MIGnews.com във връзка с "Science Daily", екип от учени от Копенхагенския университет /Дания/ намери ефективен начин да го премахне. Тим Холм Джейкъбсън и Майкъл Гивков вече са открили, че Ajoene - един от компонентите на чесъна потиска изразяването на 11 гени, които контролират взаимодействието на бактериите в общността. В резултат на действието на Ajoene връзките между бактериите се нарушават, биофилмът се разпада и микроорганизмите бързо умират. Учените от Националния раков институт в Rockville, САЩ са доказали способността на серните съединения в чесъна и алииловите съединения, да блокират развитието на тумори в дебелото черво, гърдата, белия дроб и черният дроб, като имат общ механизъм на действие. Чесънът в НАТАНАЛ има изключително благоприятното действие върху стимулиране растежа и делението на здравите клетки. НАТАНАЛ е съвместим с повечето медикаменти и терапии, включително химиотерапия, лъчетерапия и антибиотици.

www.nvherbal.com или тел. 02 859 50 20 и GSM 0876 06 33 76