Напишете дума/думи за търсене

Полента с леща

 богато на фосфор
лесно
8 порции
20 мин

За една порция:
107 ккал
мазнини 7 г
въглехидрати 8 г
холестерол 17 мг
протеини 2,5 г
фибри 1,2 г

необходими продукти:
1/2 пакет царевичен грис
50 г масло
сварена и изцедена леща
пармезан
сол на вкус

начин на приготвяне:
1 Сварете гриса в подсолена вода според инструкциите на производителя. Добавете сол и масло. Сложете лещата и разбъркайте добре.
2 Пригответе продълговат съд. Изсипете полентата с лещата в него и загладете сместа с мокра шпатула, като натискате леко. Оставете да изстине добре и да се стегне, а след това нарежете полентата. Поръсете я с настърган пармезан.

По желание гарнирайте полентата с пюре от грах.

За още практична информация, вкусни предложения, срещи с кулинарни блогъри и специалисти по здравословно хранене търсете списание "Рецепти за здраве"

В новия ни брой ще намерите летни вкусни предложения, с които ще задоволите и най-претенциозното небце. Ще научите кои храни са подходящи за плосък корем. Ще разберете кои са тайните на хляба с квас и как се прави величествен домашен сладолед. Тук са и шест идеи за ястия с кръстоцветни зеленчуци, с които да впечатлите.
Ако сте почитатели на вегетарианството, има интересни рецепти и за вас. От страниците ни ще стане ясно кои са най-прочутите безалкохолни напитки по света, ще се натъкнете и на невероятни предложения със сирена.
Ще ви предложим рецепти за нисковъглехидратни омлети.
Ще ви срещнем и с естрагона, който придава изискан аромат на гозбата, а наш специален гост е Анатолий Попов от “Кухнята на Tolik”, който споделя кулинарните си съкровища.
В броя ще откриете меню, подходящо за деца. Ще ви запознаем и с испанската кухня, която е микс от вкусното на гърците и римляните.
От астролога и нумеролога Алена ще научите, че болестите са лечими, стига да осъзнаете коя е грешката, която ги е предизвикала. А рецептите, които не бива да ви пропускате, са над 100!

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X