Напишете дума/думи за търсене

домати

;
4 страхотни соса за перфектни ястия

4 страхотни соса за перфектни ястия

Доматен сос по провансалски необходими продукти: 3 с.л. зехтин 3 домата на кубчета 1/4 ч.ч. каламата маслини без костилките на четвъртинки 2 с.л. лук на ситно 1 с.л. лимонов сок 1 с.л. каперси 1 с.л

Кулинарните трендове за празничната трапеза

Кулинарните трендове за празничната трапеза

Коледните и новогодишните празници обичайно се свързват с традиционни ястия. Винаги можем обаче, придържайки се към традициите, да внесем свежи нотки на трапезата

Кои зеленчуци губят полезните си свойства в хладилника

Кои зеленчуци губят полезните си свойства в хладилника

Свикнали сме да бъдем „прибрани” и да „запазваме” продуктите „свежи” в хладилника. Има обаче такива, които само могат да бъдат опропастени от ниската температура.

Специалистът по биохрани Живко Джамяров: Киноата е царица

Специалистът по биохрани Живко Джамяров: Киноата е царица

Преди време лекарите казват на Живко, че има тиреоидит на Хашимото с потисната функция на щитовидната жлеза, и той решава, че трябва коренно да промени начина си на живот.

Кои плодове и зеленчуци дават най-много вода на тялото

Кои плодове и зеленчуци дават най-много вода на тялото

Лятото постепенно навлиза в разгара си и лекарите все по-често предупреждават да се пазим от дехидратация. Много важно е да приемаме около 2 л вода дневно,

В кухнята на Ирина Флорин: Содените питки са ми страст (+рецепти)

В кухнята на Ирина Флорин: Содените питки са ми страст (+рецепти)

Ирина Флорин обича освен да похапва хубава храна и да я приготвя. Наследява кулинарните си умения от двете си баби. От известно време се е научила да готви патешко,

Как да познаваме зрелите и вкусни плодове и зеленчуци

Как да познаваме зрелите и вкусни плодове и зеленчуци

Може да сте виртуозни в кухнята, но това не означава, че сте ненадминати в подбора на продуктите, които след това превръщате в част от своите кулинарни шедьоври.

Омлет със сметана

Омлет със сметана

богато на витамин В2 лесно 2 порции 10 мин За една порция: 388 ккал мазнини 33 г холестерол 364 мг въглехидрати 2 г протеини 18 г фибри 0,5 г необходими продукти: 2 с.л.

Тарт с домати и моцарела

Тарт с домати и моцарела

богато на калций лесно 8 порции 120 мин За 1 порция: 543 ккал мазнини 30,6 г холестерол 78 мг въглехидрати 46,1 г протеини 21,2 г фибри 1,8 г необходими продукти: за кората: 1 1/4 ч.ч. брашно 1/2 ч.л.

Сушени плодове и зеленчуци - здравословната традиция от времето на бабите

Сушени плодове и зеленчуци - здравословната традиция от времето на бабите

Добрите традиции, дори и да са много стари, винаги си остават добри. Една такава, която с гордост сме наследили от бабите си, е приготвянето на зимнина.

X