Напишете дума/думи за търсене

плодове

;
4 специалисти съветват как да не пълнеем

4 специалисти съветват как да не пълнеем

Има моменти в живота, когато човек качва някои и друг килограм, и усеща, че връщането в старото тяло става трудно. Как да не напълняваме като следваме някои лесни и прости правила,

Ябълката – не само вкусна, но и лечебна

Ябълката – не само вкусна, но и лечебна

От древни времена ябълките се приемат като ценен хранителен и диетичен продукт. Хората са ги предпочитали свежи или печени за подобряване на храносмилането, за увеличаване на отделянето на жлъчен сок,

Всичко, което трябва да знаем за синтетичните витамини

Всичко, което трябва да знаем за синтетичните витамини

По какво синтетичните витамини, купени от аптеката, се различават от натуралните и могат ли да заменят разнообразното хранене? Думата „витамини” неслучайно произлиза от латинското vita - живот:

Ефектни мъфини с кокос

Ефектни мъфини с кокос

богато на фибри лесно 50 мин 12 порции За една порция: 183 ккал мазнини 12,8 г холестерол 80 мг въглехидрати 26,2 г протеини 10 г фибри 3,8 г необходими продукти: 2 яйца 1 1/4 ч.ч.

Диетологът Здравка Максурова: Забравете за плодовете вечер

Диетологът Здравка Максурова: Забравете за плодовете вечер

Освен красива жена Здравка Максурова е сертифициран треньор, диетолог към Северноамериканска фитнес академия (N.A.F.A), състезател в категорията „Бикини фитнес”, майка на две деца,

Природни средства, с които тялото ще се почувства като ново

Природни средства, с които тялото ще се почувства като ново

Някои хора смятат, че да бъдеш здрав, отнема много усилия, време и пари. Но в действителност, може да преобърнете живота си и да се чувствате по-здрави,

Как да изсушим плодове

Как да изсушим плодове

Най-добре това става със специален уред, но ако нямате такъв, ще ви предложим няколко рецепти за сушени плодове, които може да съхраните чак до зимата.

Рецепти, подходящи за деца

Рецепти, подходящи за деца

Пуешки хапки със зелен фасул Пуешкото е едно от най-полезните меса - богато на протеини и бедно на мазнини. Необходими продукти: 3 - 4 порции 600 г пуешко филе 500 г зелен фасул 1 ч.л.

Крем с горски плодове

Крем с горски плодове

богато на витамин С лесно 4 порции 15 мин За една порция: 191 ккал мазнини 4,3 г въглехидрати 32 г холестерол 13 мг протеини 4,3 г фибри 1 г необходими продукти: 1 пакет инстантен пудинг 500 мл

Коварните храни: 7 странични ефекта на обичайните продукти

Коварните храни: 7 странични ефекта на обичайните продукти

Алергия, мигрена, халюцинации и други капани, с които ни заплашват безобидни на пръв поглед храни. Обикновено очакваме от храната да засити глада, да ни достави удоволствие и да снабди тялото с

X