Напишете дума/думи за търсене

добавете

;
Бриош

Бриош

богато на витамин В1 лесно 20 порции 150 мин 229 ккал мазнини 8 г въглехидрати 34 г холестерол 60 мг протеини 5 г фибри 1 г необходими продукти: 700 г брашно 100 г захар 20 г мед 150 г масло 20 г

Как да направим тестените храни по-здравословни

Как да направим тестените храни по-здравословни

Всички сме наясно с ползите от намаляването на тестените храни в нашето меню и въпреки това тестото традиционно присъства в кухнята ни и ни липсва, когато се ограничаваме от него.

Шоколадов крем с бадеми

Шоколадов крем с бадеми

богато на флавоноиди лесно 6 порции 210 мин За една порция: 329 ккал мазнини 23 г въглехидрати 25 г холестерол 101 мг фибри 2 г протеини 5,4 г необходими продукти: 300 г черен шоколад 6 с.л. вода 2 с.

Бързи и вкусни рецепти с фенел

Бързи и вкусни рецепти с фенел

Известен е още като резене, див копър или финокио. Фенелът е страхотен за здравето, защото съдържа етеричното масло енетол, което намалява напрежението в стомаха и се грижи за доброто храносмилане.

Храни против пролетна умора (+рецепти)

Храни против пролетна умора (+рецепти)

Пролетта е любимият сезон на повечето от нас, но ако страдате от пролетна умора, цялото щастие, гарнирано с птичи песни и меки слънчеви лъчи, може да бъде помрачено.

Рецепти за екзотични ястия без термична обработка

Рецепти за екзотични ястия без термична обработка

Карпачо от миди 10 мин/ 4 порции Смесете 2 с.л. нарязан на ситно корен от джинджифил, ? ч.ч. лук на ситно, ? ч.ч. зехтин и 1 с.л. сок от лайм (или лимон).

Как да лекуваме болното гърло с домашни средства

Как да лекуваме болното гърло с домашни средства

Нищо не е по-досадно от сърбящото и болезнено гърло. Няма нужда да чакаме до етапа, в който вече трудно прегръщаме, за да се погрижим за този дискомфорт.

Да си направим гхи у дома

Да си направим гхи у дома

В Индия гхи е златната храна, която присъства не само в кулинарията, но и в повечето религиозни ритуали. Маслото гхи обаче се цени широко по целия свят.

Печени картофи с бекон

Печени картофи с бекон

богато на витамин В1 лесно 4 порции 20 мин За една порция: 408 ккал мазнини 21 г холестерол 32 мг въглехидрати 46 г протеини 10 г фибри 6 г необходими продукти: 1 кг картофи 2 с.л.

Кюфтенца с чесън

Кюфтенца с чесън

 богато на селен лесно 6 порции 10 мин За една порция: 168 ккал мазнини 11 г холестерол 80 мг въглехидрати 3 г протеини 17 г фибри 0,2 г необходими продукти: 200 г кайма щипка сол щипка червен

X