Напишете дума/думи за търсене

11 навика, с които изнервяме колегите си

След консултиране с редица мениджъри и служители, сп. Forbes подбра кои нарушения и дребни престъпления могат да подкопаят репутацията и на най-талантливия работник. Човек, който подлудява всички в офиса ли сте, можете да проверите по-надолу.

1. Планирате важни срещи след 15:00

Добре е да планирате срещи по всяко време на деня, но определяйте само най-незначимите от тях за след 15:00ч. Изследванията многократно потвърждават, че повечето от нас са умствено и емоционално изтощени няколко часа след обяд (с изключение на тези просветени общества, които наистина прегръщат сиестата). По-късно през деня, ние или ставаме твърде упорити, или твърде отстъпчиви при вземането на решения, а това прави срещите по-трудни както за вас, така и за вашите колеги.

2. Злоупотребявате с офисната микровълнова

Нарушенията в тази сфера варират от кулинарни грешки (например да прегорите пуканки) до откровени престъпления (да претоплите риба). Не злоупотребявайте с уредите и се уверете, че те да могат да се използват и след вас.

3. Казвате: "Съжалявам, че закъснях, движението е ужасно."

Наистина ли? Колко пътувания трябва да направите, преди да осъзнаете, че трябва да включите фактора „задръствания" в своя график? Покажете малко уважение към хората, които са дошли навреме и са принудени да ви чакат, освен ако наистина не сте попаднали в снежен апокалипсис.

4. Всеки в офиса може да ви чуе, когато говорите по телефона

Ако телефонът на човека, с когото говорите, работи добре, той ще бъде в състояние да ви чуе и без да крещите. Имайте предвид, че ние несъзнателно започваме да говорим по-високо, когато сме развълнувани или не чуваме добре събеседника си, така че съобразете силата на гласа си или излезте навън. Вашите колеги може би не държат да научават подробности от разговора ви.

5. Казвате пред всичките си служители, че сте благодарни за фантастичната работа, която вашият служител Х върши

Те ще изтълкуват това, като че отдавате цялата заслуга за свършената работа на служителя Х, без да оцените техния положен труд. Ще ви вземат за този тип шефове, които не разбират кой в действителност върши работата. Вместо това кажете: „Х ми каза, че вършите страхотна работа". Така ще помогнете за подобряване на мотивацията на всички с един изстрел.

6. Оплаквате се как хората прекарват твърде много време във Facebook или Twitter

Служителите в наши дни водят личния си живот дори по време на работа или работят от дома си в почивните дни. Това е нашата нова реалност и вие трябва да го приемете, ако служителите и колегите ви продължават да вършат работата си.

       
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X