Напишете дума/думи за търсене

6 вида телесни мазнини и как да се отървем от тях

Има многобройни начини да се отървем от наднорменото тегло. В наши дни може лесно да намерим стотици проучвания и хиляди съвети. Но проблемът е, че определен метод може да бъде полезен за един човек и напълно безполезен за друг. Това е така, защото имаме различни типове тела.

Изследването на различни видове затлъстяване е определило 6 различни типа телесна мазнина въз основа на това къде по тялото се натрупва главно.

1. Мазнини в горната част на тялото

Този тип мазнина обикновено започва да се натрупва, ако консумирате повече калории, отколкото изгаряте, така че основните причини тук са преяждане и неактивност.

Как да се отървете от нея:

- Правете аеробни упражнения, защото този вид мазнини се появява поради липсата на физическа активност. Разходки, бягане или плуване най-малко 30 минути всеки ден ще ви помогне да се отървете от излишните тлъстини.

- Спрете консумирането на рафинирана захар и забравете за напитки, подсладени със захар. Сладката храна и напитките не ви карат да се чувствате пълноценни, но ще ви накарат да консумирате много ненужни калории.

2. Мазнини в долната част на корема

Някои от причините, които причиняват мазнини в тази част на тялото, са стрес, депресия и тревожност.

Как да се отървете от тях:

- Избягвайте стреса и се научете да се отпускате. Кортизолът, известен като хормона на стреса, кара мазнините да се натрупват в коремната област, така че добър вариант за вас е да медитирате или да правите дихателни упражнения.

- Пийте зелен чай. Това е страхотна горелка за мазнини. И консумирането на чаша горещ зелен чай е добър начин да се успокоите, когато имате нужда от това.

3. Мазнини в областта на ханша и бедрата

Една от причините, поради които бедрата ви може да са значително по-обемисти, е излишъкът на глутен във вашата диета. Ако не сте доволни от размера на долната част на тялото си, може да помислите за изпробване на хранителен режим без глутен.

Как да се отървете от тях:

- Катерете планини и хълмове и се качвайте по стълбите. Това изгаря мазнините по бедрата много ефикасно и тонизира мускулите на краката.

- Не прескачайте закуската. Ако не закусвате, за да избягвате стартирането на метаболизма сутрин, ще бъдете по-гладни през целия ден и в крайна сметка ще ядете повече.

       
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X