Напишете дума/думи за търсене

6 вида телесни мазнини и как да се отървем от тях

4. Подут корем

Прекомерната консумация на алкохол може да накара корема ви да расте, така че започнете да броите вашите напитки, ако искате по-плосък стомах.

Как да се отървете от него:

- Намалете алкохола, тъй като повечето от калориите му се превръщат в мазнини в корема. Причинява и много други здравословни проблеми.

- Разделете дневната си доза на по-малки порции и яжте по-често. Това ще подобри метаболизма, ще ви помогне да поддържате енергия, а коремът ще изглежда по-малък след всяко хранене.

5. Мазнини на бедрата, прасците и глезените

Този проблем е често срещан при жени, които имат проблеми с вените или са бременни.

Как да се отървете от него:

- За да избегнете подуване, трябва да спрете да ядете солени храни, тъй като солта води до задържане на течности в тялото.

- Не стойте седнали повече от 30 минути. Ако имате възможност да легнете с вдигнати крака, трябва да го направите, за да предотвратите събирането на течност в долния край на краката.

6. Мазнини на корема и в горната част на гърба

Възможно е това да се случи с вас, ако сте неактивни. Трябва да започнете да тренирате незабавно.

Как да се отървете от тях:

- Уверете се, че спите достатъчно. Липсата на сън може да доведе до промени в хормоните, повишен апетит и качване на килограми, което води до складиране на мазнини в корема и в гърба.

- Яжте повече храна, която е богата на фибри. Това ще помогне за намаляване на апетита и усвояването на калориите от храната, а това ще направи талията и гърба ви по-красиви.

Важно е да запомните, че здравословното хранене и активният начин на живот имат най-голямо въздействие върху тялото ви, независимо от вида на фигурата.

       
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X