Напишете дума/думи за търсене

10 стъпки да избегнем депресията след раздяла

Раздялата, независимо кой е инициаторът за нея, може да причини емоционална болка. Да, полагат ви се няколко дни на дивана с пуканки и тъжно лице, но след това ще трябва отново да се върнете към живота.

1. Осъзнайте, че трябва време за „лечение“

Краят на едни отношения си е огромна промяна и изисква своя период на скръб. Няма да се събудите след 3 дни и да сте ок, все едно нищо не се е случило. Няма точно определено време кога ще започне да ви става по-леко на душата. Сигурно е, че всеки следващ ден ще се чувствате по-живи и добре от предишния.

2. Ще сте ядосани, но няма нужда да сте мракобесни и начумерени

Може и да ви се ще да излеете цялата жлъч във Facebook страницата си, но по-добре не го правете. Това е време, в което наистина трябва да се извисите над нещата и да действате с достойнство. Когато гневът премине, със сигурност няма да изпитвате съжаление от това, че сте успели да устискате на първоначалния си бяс.

3. Приятелите ви мислят доброто, но това не е тяхното приключение

Те наистина искат да помогнат, когато започнат целенасочено да кълцат бившия ви любим и непрекъснато да ви повтарят, че той не е за вас. Но те просто не разбират, че по този начин не ви помагат. Не им се дразнете, това няма да помогне нито на вас, нито на приятелството ви.

4.Оставете миналото в миналото

Не слушайте „вашата песен“ непрекъснато. Това няма да помогне. Изберете си ново парче и го изберете за личния си химн.

5. Спрете да мислите какво е трябвало да направите, за да не се стигне дотук

Не може да върнете времето назад и да промените нещата, които сте казали или които не сте изрекли. Не се измъчвайте със спомена за детайли от връзката си, които няма как да бъдат другояче. Постарайте се в бъдеще време да не ги повтаряте.

       
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X